یادگیری و تغییر رفتار (حل مسئله، نقش پذیری)
`01:17
تست قضیه تالس
`00:41
1 تمرین
تست ها
`01:23
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
یادگیری و تغییر رفتار (حل مسئله، نقش پذیری)
`01:17
تست قضیه تالس
`00:41
1 تمرین
تست ها
`01:23
سوالات دیگران
(2)
ناهید عبودی
2 سال پیش
من سوال دارمم😰 استاد میگه وقتی اضلاع به قسمت های نامساوی تقسبم شده باید مثلث رو متساوی الاضلاع در نظر بگیریم و سوالو حل کنیم،خب ولی، این سواله، از ظاهر شکل مشخصه که متساوی الاضلاع نیست،چطور اگه متساوی الاضلاع در نظر بگیریمش خواسته ی سوال دستخوش تغییر نمیشه؟
(1)
کپی لینک
نرگس رحیمی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)