یادگیری و تغییر رفتار (حل مسئله، نقش پذیری)
`01:17
تست قضیه تالس
`00:41
1 تمرین
تست ها
`01:23
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
یادگیری و تغییر رفتار (حل مسئله، نقش پذیری)
`01:17
تست قضیه تالس
`00:41
1 تمرین
تست ها
`01:23
سوالات دیگران
(2)
سارینا گودرزی
3 ماه پیش
مگه هر پرتویی که ییشتر بشکنه به خط عمود نزدیک ترنمیشه؟ پس چرا ابی باید بالاترباشه قرمز پایین تر و نزدیک تر به خط عمود
کپی لینک
ساجده اسلامی
1 سال پیش
چرا قرمز باید بالاتر باشه؟
کپی لینک
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام به نوع پرتو توجه کن قرمز پرتو کم انرژی تر هست که طول موج بیشتری داره پس ضریب شکستش کمتره
کپی لینک
Amir Hossein J
3 ماه پیش
آبی پایین تره دیگه! یک بار دیگه سوالو نگاه کنید لطفا