مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
فوتون و اثر فوتوالکتریک
`00:37
انواع جفت گیری و نظام جفت گیری، مثال های انتخاب جفت
`01:15
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
فوتون و اثر فوتوالکتریک
`00:37
انواع جفت گیری و نظام جفت گیری، مثال های انتخاب جفت
`01:15
ستایش سلیمانی
5 ماه پیش
فکر میکنم اعداد اولیه تقسیم بر بیست و پنج صدم و منهای یک شدن و برای اینکه میانه جدید رو به دست بیاریم این اعمال رو برعکس روی میانه قبلی یعنی 2 اجرا میکنیم که به ترتیب 2 ضرب در بیست و پنج صدم میکنیم که میشه نیم و به علاوه ی 1 میکنیم که میانه ی جدید میشه 1.5