مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
فوتون و اثر فوتوالکتریک
`00:37
انواع جفت گیری و نظام جفت گیری، مثال های انتخاب جفت
`01:15
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
کنکوری تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
کنکوری تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
کنکوری تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
کنکوری تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
کنکوری تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
کنکوری تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
کنکوری تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
کنکوری تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
کنکوری تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
کنکوری تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
کنکوری تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
کنکوری تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
فوتون و اثر فوتوالکتریک
`00:37
انواع جفت گیری و نظام جفت گیری، مثال های انتخاب جفت
`01:15
سوالات دیگران
(2)
Z.SH
3 ماه پیش
همیشه اینطوریه که اگه همه داده ها برابر بودند میانه و میانگین با هم یکی هستند و میشن خود عدد؟ یا مثال نقض داره؟
کپی لینک
آیدا راحمی
1 سال پیش
0:1:51
سلام وقت بخیر من متوجه نشدم تو این تیپ تستا اول جمع و تفریق رو انجام بدیم ، یا اول ضرب و تقسیم ؟؟ مسلما اولویت اول با ضرب و تقسیمه ولی در چی یاد گرفتی سوال ۲ ، یاد بگیریم ۲، اول باید کم میکردیم وبعد ضرب رو انجام میدادیم تا به جواب ۵ برسیم. ولی در این تست این طور نبود
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر در اون سوال ما برای حالت دومش جمع و کم نداشتیم برای حالت اولش هم ضرب نداشتیم برای همین احساس کردید متفاوته وگرنه اگر جفتش رو میداشت مثل همین سوال حل میشد
کپی لینک
زینب مقدم
3 ماه پیش
همیشه همینه