فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
مهدی حاجی زاده
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر .جواب سوال قبلی رو متوجه شدم توضیحات اقای سید رشادی رو گوش دادم متوجه شدم ممنونم.فقط توی تمرین یادبگیریم ۱ سوال چهارم گزینه ۴ گرما با دما فرق داره؟؟ چرا توی جوابش گفته گرما ژول است؟؟
اکرم سادات موسوی
9 ماه پیش
سلام ما باید یکای فرعی این هارو حفظ باشیم درنتیجه وقتی اون هارو حفظ کنیم متوجه میشیم که یکای فرعی و si سرعت و تندی و شتاب فرقی باهم ندارن مثلا یکای شتاب چه si چه فرعی میشه متر بر مجذور ثانیه
(1)
مریم صفرپور
2 سال پیش
سلام وقتتون بخیر داخل سوال ۵ مگه نگفته در Sl پس چرا استاد بر حسب یکاهای فرعی حلش کردن؟ متوجه نمیشم
سیده فاطمه حسینی
2 سال پیش
سلام گفته یکای اصلی و فرعی برابر
هانیه بختیاری
2 سال پیش
@سیده فاطمه حسینی یکای اصلی با یکای فرعی فرق داره /:
(1)
سیده فاطمه حسینی
2 سال پیش
@هانیه بختیاری خب سرعت ، تندی و شتاب یکاهای اصلی و فرعی برابری دارند مثلاً در سرعت و تندی هم یکای اصلی و هم یکای فرعی برابر با : m/s
سید محمد حسین کلانتری
2 سال پیش
@هانیه بختیاری اره😂
Αϊνάζ ..
1 سال پیش
@سید محمد حسین کلانتری خاک به فنا رفته دختره سوال نپرسید فقط توضیح بداد😂
الناز نادری زاده
1 سال پیش
سلام دوست عزیز جوابت صفحه 7 کتاب فیزیک جدول1-2 هست ببین گلم به اسم ستون ها دقت کن گفتن دوتا ستون سمت چپ si و یکای فرعی یکی باشه که دو تاشون تو این وضعیتن تندی و سرعت و شتاب
(1)
مهران نظری
2 سال پیش
مجذور یعنی چه؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
یعنی توان دو
(1)
K .Sh
2 سال پیش
هر چیزی رو به توان 2 برسونیم میشه مجذور همون چیز
(1)
هلیا نیشابوری
2 سال پیش
توان دو
(1)
Mobina z
1 سال پیش
یعنی توان2 مثلا دو به توان دپ میشه چهار پس چهار مجذور دو
(1)
نسیم رحمتی
2 سال پیش
گزینه یک میشه
Αϊνάζ ..
1 سال پیش
نه من فکر میکنم گزینه هیچکدوم بشه😂
نسیم رحمتی
1 سال پیش
@Αϊνάζ .. تاثیر گذار بود سید:)))))))))
Αϊνάζ ..
1 سال پیش
@نسیم رحمتی اختیار داری نسیم جان ✨😁
فاطمه اکبری
3 سال پیش
یه توضیح میدید تست6 رونفهمیدم
(2)
alireza moghadasian
3 سال پیش
همه یکا های فرعی بجز سرعت و تندی شتاب با یکاهای SIبیان میشن یعنی چی؟ مثلا نیرو : فرمولش به صورت m*a که طبق یکا های اصلی میشه کیلو گرم ضرب در متر به روی مجذور ثانیه اما به صورت یکا فرعی یعنی نیوتنN بیان میشود اما تندی و سرعت به صورت متر بر ثانیه ئ شتاب به صورت متر بر مجذور ثانیه بیان مشود (طبق یکا های اصلی)
(8)
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام عزیزم:) پاسخ دوستتون کاملا صحیحه
زهرا کریمی زاده
3 سال پیش
@alireza moghadasian سلام . من سوال ۶ و متوجه نشدم !! چرا شد شتاب ؟
یاسین اونق
3 سال پیش
نرگس مهدوی
11 ماه پیش
به به🌸