درباره من
به نام خدا هدفم رسیدن به یک رتبه خوب برای قبولی در رشته پرستاری هست و اگر قسمت بود رشته بالاتر البته با تمام استرس هایی که دارم امیدوارم خدا این اراده را به من بدهد تا به این هدف برسم و ناامید نشوم و رشته پرستاری را از این جهت دوست دارم چون درد دیگران را درک می کنی و غم خوار آنها می شوی البته برای ماندن و درجا نزدن باید روحیه آت را بالا ببری و امیدوارم که هر کسی به هر آنچه می لایقت و توانش را دارد برسد و تمام فرزندان این سرزمین با تمام سخت هایی که پشت سر می گذرانند باید به اهداف خود پایبند باشند و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکند
عملکرد من
با تلاش و پیوستگی هر قله ای را میتوانم فتح کنم.
لیدربورد تلاش
تا اخر هفته می تونی بیشتر تلاش کنی و رتبه ت رو بهبود بدی. چطور؟
مشاهده روزانه کلاس ها
فعالیت ها
زمان مشاهده (ساعت)
0/0
تست حل شده
4/0
پاسخ به سوال دوستان
0
زمان مشاهده (ساعت)
0/0
تست حل شده
0/0
پاسخ به سوال دوستان
0
پیشروی در دوره ها
دوره های من