: گفتار 2 - دستگاه تولیدمثل در زن

4.8/5
(98 رای)
سوالات دیگران

منظورش از جواب ۲۲ چیه ؟!؟ اون توده یاخته ایی شکی چیه؟!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

رقیه اسلامی | آکادمی امروز

رقیه اسلامی

2 هفته پیش

خب پس اون توده یاخته ایی چیه؟؟؟

متوجه منظورت نشدم؟

سلام تو سوال ۲۲ مگه جواب نمیشه دومین جسم قطبی؟؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو این سوال ۱۲ بجای خون میشه رگ هم نوشت؟؟؟

سلام ۱۳ منظورته نه نمیشه چون خود رگ که دفع نمیشه و اینکه سعی کنید طبق متن کتاب جواب بدید

دقیقه ۱۸ جسم زرد در صورت بارداری بازم رشد میکنه یا همون اندازه ای تا دو سه ماه میمونه ؟

دقیقه ۱۳ مگه ب مرور زمان اووسیت اولیه ک از مرکز به حاشیه میره نباید بیشترین فاصله رو با دیواره تخمدان داشته باشه ؟ پس چرا توی شکل اووسیت ب دیواره نزدیکه؟

دقیقه ۳۰ زمانی میوز ۱ توو مرحله پروفاز متوقف میشه ک جنین بخواد بدنیا بیاد یا از قبل ترش متوقف میشه؟

دقیقه ۶ این فولیکولایی ک از بین میرن با تجزیه در داخل بدن میمیرن یا از طریق خون قاعدگی خارج میشن و از بین میرن ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام باید روز چندم پریودی اقدام به بارداری کنیم

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام اواسط دوره حدود روز ۱۴

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

وویس

سوال 30 چرا فقط پروژسترون ؟؟؟؟؟ داخل جزوه هر دو هورمون نام برده شده!!

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام طبق کتاب هم دو تاش باید گفته شه

@زینب مقدم خب تو فیلم بعدی دوباره استاد تاکید می‌کنه فقط پروژسترون !!!

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

@نیلوفر اسدی سلام وویس

پس چرا پیامبرا در سن 9 سالگی حامله میشدن خخخخخخخ

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

پیامبرا ک مرد بودن نبودن؟🥲😭

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام با اون اتفاق همزمانه و همینطور با پروژسترون چون همینطور که تو شکل مشخصه، بعدشم که این دو تا هورمون کم میشن، دیواره شروع به ریزش می‌کنه

سلام برای سوال ۳۹ مورد الف مگه افزایش تدریجی استروژن باعث کاهش تدریجی FSH نمیشه اینجا که گفته کلا مانع آزاد شدنش میشه !

جواب به صورت صوتی می باشد:)

ببخشید اگر توی این سوال پروژسترون و FSH رو بنویسم غلط هست؟! آخه به هر حال اونا هم توی روز ۱ تا ۱۳ ترشح می شوند.

آره ولی گفته به مقدار زیاد منظورش در زمان تخمک گذاری هست که این دوتا،یعنی LH و استروژن در اون زمان خیلی زیاد میشن

قسمت اول فیلم همون تولید مثل در مرد هست و قسمت اول زن قرار داده نشده

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

سلام به پشتیبانی انلاین این موارد رو اطلاع بدین تا زودتر پیگیری بشه البته بخش امتحان نهایی کامل بارگذاری نشده

آموزش ویدیویی گفتار 2 - دستگاه تولیدمثل در زن امتحان نهایی - زیست شناسی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز