نرگس مهدوی
2 سال پیش
من پیامتون رو پین میکنم اگر کسی از بچه ها میدونست دقیقا کدوم ویدیوئه لینکش رو کامنت کنه.
میترا سلیمی
2 سال پیش
@نرگس مهدوی یکسری تست های کنکور 401 به جزوه اضافه شده جدیدا که فیلم هاشون نیست فکر میکنم ون جدیدا اضافه شده در تدریس سال بعد باشن..
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
درسته که بازجذب داره اما اتفاقا فشار خون کمتر میشه هر چی میره جلو تر 😊 اون زور و نیرویی که خون به دیوار رگ میزنه، هر چی میره جلو، کمتر میشه
نازنین زهرا مرسلو
1 ماه پیش
الان همینجا مبهمه، چون جمله ی سرخرگ آئورت به کلیه وارد میشه رو درست گرفت چون انشعابات هم بخشی از همون هستن و هم میشه غلط گرفت بخاطر اینکه نگفته انشعابات بهش وارد میشن
نازنین زهرا مرسلو
1 ماه پیش
این بخش چربی دور کلیه داخل جزوه ی دانلود شده نیست!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید
علی اصغر اسماعیلی
1 ماه پیش
در هر ۳ پایه جزوه ناقصه چقدر وعه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
بابا مگه قرار نشد خون از جایی که فشار بیشتره به جایی بره که فشار کمتره الان که استاد میگن فشار خون در وابران بیشتره
علی اصغر اسماعیلی
1 ماه پیش
نه اشتباه متوجه شدی فشار خون همواره در آوران بیشتره ولی بدلیل اینکه قطر وابران کمه فشار خون توش زیاد میشه ولی باز از آوران کمتره ما میدونیم که هر چی قطر یک لوله کمتر باشه تندی آب بیشتره دیگع اینجام مثل همونه
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
@علی اصغر اسماعیلی اها فهمیدم مرسی
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
من ندیدم بگن فشار وابران بیشتره فشار وابران کمتر از آورانه دوباره چک کنید اگر جوابتون رو نگرفتید ، مجدد سوال کنید
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
یک سوال مگه در شبکه دور لوله ای به خاطر اینکه بازجذب فقط هست و تراوش صورت نمیگیره نباید در طولش فشار خون بیشتر بشه ؟ ولی اگر در طول اون فشار خون بیشتر بشه که جهت جریان خون عوض میشه😑 نمیفهممممم😶
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر چه باز جذب صورت میگیره، ولی هر چی خون میره جلوتر، فشار خون کمتر میشه اینو بعنوان یه قاعده کلی میتونید در نظر بگیرید بنظرم
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
چرا این قسمت چربی اطراف کلیه تو جزوه نیست🫤🫤
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
زهرا مالکی
1 ماه پیش
سلام و وقت بخیر ببخشید اون جمله آخر بخش مرکزی بوده که میگفت هم با بخش قشری و هم با لنگچه تماس دارند ولی با کپسول کلیه تماس .... دارد یا ندارد ؟ جملشونو کامل نکردن
زینب جهانی
1 ماه پیش
طبیعتا با کپسول تماس نداره دیگه تو یادبگیریمهای قبلی ذکر شده بود...
محیا مبشری
1 ماه پیش
دبیرم گفته که از کلیه راست یک دنده محافظت میکنه ، با اینکه اینجا گفت دوتاش محافظت میکنه. الان من توی امتحان چی بنویسم؟
آنیتا فرهمند
1 ماه پیش
چرا این قسمت چربی اطراف کلیه تو جزوه من نیست؟
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
برای منم همینطوره من نگاه کردم تو پی دی آف که دانلود کرده بودم هم ننوشته بود من اولش فکر کردم چابگر جزوه رو اشتباهی چاپ کرده ولی اینطور نبود
مهسا نظری
2 ماه پیش
آوران و وابران از کجا به کپسول بومن متصل میشن؟؟ و داخلشون چیه!؟
نازنین زهرا مرسلو
1 ماه پیش
آوران یک انشعاب قطور تر از سرخرگ است که وارد کپسول میشود و انشعاب نازک تری که از کپسول خارج میشود وابران نام دارد. سرخرگ هستند داخل هردو خون وجود داره
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
از دو نقطه نزدیک به هم یکیش وارد میشه اون یکی خارج میشه و داخلشون هم خون هست منطقا چون رگ هستند
سروش مظفری
2 ماه پیش
مایعی که درون نفرون به لگنچه وارد میشود را ادرار میگویند ؟؟؟ میشه درست گرفت ؟
مهسا نظری
2 ماه پیش
از نفرون مستقیم به لگنچه وارد نمیشه بعد از نفرون وارد مجاری جمع کنند میشه
سروش مظفری
2 ماه پیش
غشای پایه کپسول بومن لایه داخلیش با لایه بیرونیش که سنگفرشی تک لایه هست در تماس مستقیم؟
شیما وشاحیپور
2 ماه پیش
سلام ,یعنی در قسمت ابتدایی لوله ی جمع کننده ادرار وجود ندارد؟ میتونیم بگیم که فقط در انتهای لوله جمع کننده ادار مشاهده میشود؟ لطفا به ترتیب پاسخ بدهید✨
پارسا نظری
2 ماه پیش
خیر از اول لوله جمع کننده میتونیم بگیم که دیگه ادراره
آموزش ویدیویی هم ایستایی و کلیه ها زیست شناسی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام. فکر میکنم تو فصل اخر قرار دادن.