مبحث 1 : تعیین علامت

4.7/5
(1043 رای)
سوالات دیگران

ببخشید خب دلتا صفر شد پس یک ریشه داریم این Mمثبت 1 وM-7 مساوی 9 از کجا امد و اینکه 9 میبریم انور چه جوری میشه 16

زهرا عتبی | آکادمی امروز

زهرا عتبی

2 سال پیش

..

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@زهرا عتبی از اونجا که 9 رو میاریم بع این طرف معادله میشه توضیح بدید منفی 16 و منفی 6 چجوری شد ؟؟؟؟

@هادی ناموری سلام و درود منفی ۱۶ که مشخصه حاصل منفی ۷ و منفی ۹ هست اما اون منفی 7m رو اشتباه نوشتن از اول باید همون منفی 6m نوشته میشد

هلیا پولکی | آکادمی امروز

هلیا پولکی

2 سال پیش

@سجاد اسماعیلی سلام میشه بگین اون منفی 9 از کجا اومده؟ مگ از اتحاد جمله مشترک حلش نکردن؟

سیما بادست  | آکادمی امروز

سیما بادست

2 سال پیش

@نرگس رحیمی سلام میشه قسمتی که اون جدولو میکشیم توضیحش بدید برام خیلی مشکل ندارم با ریشه پیدا کردنشون

@هلیا پولکی عدد 9 که اونور تساوی بود رو آوردن این سمت و با عدد ثابتی که از اتحاد جمله مشترک بدست اومده بود جمع کردن .

@سیما بادست کدوم قسمت جدول ؟

@هلیا پولکی سلام وقت بخیر مثل اینکه طرفین رو بر ۴ تقسیم کرده تا اون چهار از بین بره و ۳۶ هم تقسیم بر۴ ۹میشه وازاونجا اومده

@هلیا پولکی سلام همه شمایی که علامتارو اشتباه بدست اوردین بخاطر اینه که ۹ رو با ۷ جمع کردین وقتی عبارت مساوی صفر بوده اما باید بدونین که طبق قانون اولویت ها که سال هفتم خوندیم اولویت از چپ به راسته

محسن لطفی | آکادمی امروز

محسن لطفی

1 سال پیش

@هلیا پولکی ممنون عسیسم همین سوال من بود

@نرگس رحیمی ممنون از توضیح خوبتون منم واقعا نفهمیدم چی شد

خب پرانتزایی که توان زوج دارن با ریشه ی صفر ریشه های مضاعفن ؟ یعنی اگه توان دو داشتیم در اخر که فاکتور گرفتیم و تجزیه کردیم دوباره نمیخواد تجزیه کنیم ؟ .. گیج شدم

سلام میشه در مورد ریشه مضاعف توضیح بدید ؟ و اینکه توی حل سوالات ریشه های ۰ و منفی رو ریشه مضاعف در نظر میگرفتن استاد .. و میشه سوال یک چی یاد گرفتی رو هم توضیح بدید ؟

فاطمه عرب | آکادمی امروز

فاطمه عرب

4 هفته پیش

سلام خسته نباشید یعنی هرجا توان دو داشتیم ریشه مضاعف میشه

سلام وقت بخیر بله ولی احتیاطا تایم مشخص کنید ببینم استاد چی‌ گفتن ریپلای نباشه 🌷

0>(m+1)(m-2) چطور بدست اومد؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یاد گرفتیم کدوم گزینه میشه ؟ و از کجا بفهمم ریشه مضاعفه ؟

سلام برای این مثال سهمیشو اگر بخوایم بکشیم چه شکلی میشه؟

سلام عدد -8X چگونه بوجود میاد؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

پریا انوشا | آکادمی امروز

پریا انوشا

4 ماه پیش

سلام این سوال چجوری این حل میشه؟ چرا اینجا نیستش

ببخشید برا تمرین بیشتر از کحا باید تست بزنیم خود استاد کتاب معرفی نمیکنن

سلام من این سوالو نفهمیدم کلا میشه توضیح بدین

جواب هردو یاد بگیریم ۲ هست

سلام لطفا سوال ۴ راهم برام توضیح بدین ممنونم

سلام میشه توضیح بدین که اون 9 از کجا اومد

سلام وقت بخیر میشه سوال ۳ و۴ را ب ام توضیح بدین ممنونم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی تعیین علامت ریاضی دهم و یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز