𝚜𝚒𝚜𝚒 |:
3 سال پیش
سلام برای بردمون از کجا فهمیدیم که 1+ هست؟
𝚜𝚒𝚜𝚒 |:
3 سال پیش
@نرگس رحیمی مرسیییی
𝒜𝒷ℴ𝓁𝒻𝒶𝓏𝓁 𝓀𝒶𝓎𝓈𝒶𝓇𝒾
1 سال پیش
چون یکبار در نظر گرفته شده و تو پر گذاشته و ۲ بار در نظر گرفته نشده تهش میخایم حساب کنیم در نظر گرفته میشه پس از منفی ۵ تا مثبت ۱ هست
نرگس خالقی
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی اگه مشخص کردن اینکه دو ضابطه شبیه هم هست سخته، میشه عدد گذاری کنیم دیگه مثلا واسه مثال پنج !
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@نرگس خالقی میشه اما خیلی ریسکیه ممکنه یه عددی بزارین درست در بیاد اما استثنا داشته باشه و شما اون عدد استثنا رو متوجه نشین
نرگس خالقی
2 سال پیش
@نرگس مهدوی واقعاً؟ خب الان مثال پنج رو میشه واسم توضیح بدین که چجوری شبیه هم شدن؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
@نرگس خالقی مثال پنج،عدد استثنا نداشت که در دامنه یکی باشه و در دامنه دیگری نباشه
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
مثال یک و دو توضیح بدم؟
نرگس خالقی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی مرسی
نازنین رصاف
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی سلام در ۳.۴۸ دقیق توضیحتونxبتوان ۲_۴ یعنی xبتوان ۲روقدر مطلقxگرفتین به توان ۲؟که بعدش اتحاد مزدوج زدین اگه xبتوان ۲ دو ببریم داخل قدر مطلق باز توان ۲ میمونه؟ بر چه اساس اصلا xبتوان ۲ رو بردین داخل قدر مطلق میشه لطفا راهنمایی کنید
نازنین رصاف
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ببخشید اینجا xبتوان۲ چجوری شد قدر مطلق xبتوان۲
آیسان احمدیان
2 هفته پیش
خیلی عالی بود مثل همیشه استاد عزیزی گل...♥︎
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
🌷
پارمیس .
3 هفته پیش
سلام وقت بخیر برای تعیین دامنه در چی یاد گرفتی گزینه دوم رو اگر مساوی صفر قرار بدیم میشه ایکس به توان دو برابر با منفی یک که امکانش نیست چون عدد به توان دو منفی نمیشه چجوری این عبارت دامنه داره ؟؟
ثنا ناصری
4 هفته پیش
وای من اصلا این قسمت جایگذاری رو نفهمیدم و مثل استاد نتونستم به جواب برسم خودم-مشکل از کجاست نفهمیدم
دردانه قاسمی
1 ماه پیش
سوالم الان مربوط به ریاضی نیست ولی چرا تمام مدرسین این اکادمی تو تدریسشون از کلمات نامربوط استفاده میکنن؟؟ مثلا ایا بجای (کوفت)f واقعا هیچ معادل دیگه ای نمیشه استفاده کرد؟!!!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
هدف اینه که با یه ادبیات عامیانه و صمیمی، مطالب رو در ذهن دانش آموز ماندگار کنند 😊 و هر استادی در این زمینه روش خودش رو بکار میگیره
𝑀𝑜ℎ𝑎𝑚𝑚𝑎𝑑𝐴𝑚𝑖𝑛 𝑴𝒂𝒉𝒅𝒊
2 ماه پیش
2بود چرا منفی 2گذاشت
سارا آسیایی
2 روز پیش
چون اگر( x - 2) رو مساوی صفر قرار بدیم ریشه درمیاد 2
نازنین زینب نوذرزاده
3 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم مبحث لوگاریتم داخل کتاب صبحت ازش نشده میشه حذف شده باشه ؟ یا این نکته فراتر از کتاب هس ؟
آموزش ویدیویی دامنه، بُرد و تساوی دو تابع ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس رحیمی
3 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)