مبحث 2 : دامنه، بُرد و تساوی دو تابع

4.8/5
(758 رای)
سوالات دیگران

سلام برای بردمون از کجا فهمیدیم که 1+ هست؟

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

3 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

𝚜𝚒𝚜𝚒  |: | آکادمی امروز

𝚜𝚒𝚜𝚒 |:

3 سال پیش

@نرگس رحیمی مرسیییی

چون یکبار در نظر گرفته شده و تو پر گذاشته و ۲ بار در نظر گرفته نشده تهش میخایم حساب کنیم در نظر گرفته میشه پس از منفی ۵ تا مثبت ۱ هست

خداقوت (: بیزحمت میشه این چند تا رو توضیح بدین !؟ ممنون✨🙏

پاسخ بصورت ویس قرار گرفت.

نرگس خالقی | آکادمی امروز

نرگس خالقی

2 سال پیش

@سجاد اسماعیلی اگه مشخص کردن اینکه دو ضابطه شبیه هم هست سخته، میشه عدد گذاری کنیم دیگه مثلا واسه مثال پنج !

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

@نرگس خالقی میشه اما خیلی ریسکیه ممکنه یه عددی بزارین درست در بیاد اما استثنا داشته باشه و شما اون عدد استثنا رو متوجه نشین

نرگس خالقی | آکادمی امروز

نرگس خالقی

2 سال پیش

@نرگس مهدوی واقعاً؟ خب الان مثال پنج رو میشه واسم توضیح بدین که چجوری شبیه هم شدن؟

@نرگس خالقی مثال پنج،عدد استثنا نداشت که در دامنه یکی باشه و در دامنه دیگری نباشه

مثال یک و دو توضیح بدم؟

نرگس خالقی | آکادمی امروز

نرگس خالقی

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی این دو ضابطه چجوری شبیه هم شدن؟

@نرگس خالقی جواب به صورت صوتی می باشد:)

@سجاد اسماعیلی سلام در ۳.۴۸ دقیق توضیحتونxبتوان ۲_۴ یعنی xبتوان ۲روقدر مطلقxگرفتین به توان ۲؟که بعدش اتحاد مزدوج زدین اگه xبتوان ۲ دو ببریم داخل قدر مطلق باز توان ۲ میمونه؟ بر چه اساس اصلا xبتوان ۲ رو بردین داخل قدر مطلق میشه لطفا راهنمایی کنید

@سید محمد متین رشادی سلام ببخشید اینجا xبتوان۲ چجوری شد قدر مطلق xبتوان۲

سلام خسته نباشید همیشه میشه به روش دوم رفت ؟ چون من فقط روش 2 رو میفهمم

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 هفته پیش

توروخدا یکی اینو برام روکاغذ توضیح بده لطفادیرجواب ندین

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 هفته پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 هفته پیش

توروخدا یکی اینو برام توضیح بده روکاغذ لطفا دیر جواب ندین

سلام برد توابع نمایی چجوری بدست میاد؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

خیلی عالی بود مثل همیشه استاد عزیزی گل...♥︎

پارمیس . | آکادمی امروز

پارمیس .

3 هفته پیش

سلام وقت بخیر برای تعیین دامنه در چی یاد گرفتی گزینه دوم رو اگر مساوی صفر قرار بدیم میشه ایکس به توان دو برابر با منفی یک که امکانش نیست چون عدد به توان دو منفی نمیشه چجوری این عبارت دامنه داره ؟؟

ثنا ناصری | آکادمی امروز

ثنا ناصری

4 هفته پیش

وای من اصلا این قسمت جایگذاری رو نفهمیدم و مثل استاد نتونستم به جواب برسم خودم-مشکل از کجاست نفهمیدم

سوالم الان مربوط به ریاضی نیست ولی چرا تمام مدرسین این اکادمی تو تدریسشون از کلمات نامربوط استفاده میکنن؟؟ مثلا ایا بجای (کوفت)f واقعا هیچ معادل دیگه ای نمیشه استفاده کرد؟!!!

هدف اینه که با یه ادبیات عامیانه و صمیمی، مطالب رو در ذهن دانش آموز ماندگار کنند 😊 و هر استادی در این زمینه روش خودش رو بکار میگیره

من نفهمیدم چرا استاد تعیین علامت کردن

2بود چرا منفی 2گذاشت

چون اگر( x - 2) رو مساوی صفر قرار بدیم ریشه درمیاد 2

سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم مبحث لوگاریتم داخل کتاب صبحت ازش نشده میشه حذف شده باشه ؟ یا این نکته فراتر از کتاب هس ؟

چی یاد گرفتی دوم میشه بین منفی ۲ تا ۲

ببخشید ایا لگاریتم برای دهمه

برای پایه یازدهمه

آموزش ویدیویی دامنه، بُرد و تساوی دو تابع ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز