= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
𝚜𝚒𝚜𝚒 |:
3 سال پیش
سلام برای بردمون از کجا فهمیدیم که 1+ هست؟
𝚜𝚒𝚜𝚒 |:
3 سال پیش
@نرگس رحیمی مرسیییی
𝒜𝒷ℴ𝓁𝒻𝒶𝓏𝓁 𝓀𝒶𝓎𝓈𝒶𝓇𝒾
1 سال پیش
چون یکبار در نظر گرفته شده و تو پر گذاشته و ۲ بار در نظر گرفته نشده تهش میخایم حساب کنیم در نظر گرفته میشه پس از منفی ۵ تا مثبت ۱ هست
آیسان احمدیان
2 هفته پیش
خیلی عالی بود مثل همیشه استاد عزیزی گل...♥︎
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
🌷
𝑀𝑜ℎ𝑎𝑚𝑚𝑎𝑑𝐴𝑚𝑖𝑛 𝑴𝒂𝒉𝒅𝒊
2 ماه پیش
2بود چرا منفی 2گذاشت
سارا آسیایی
2 روز پیش
چون اگر( x - 2) رو مساوی صفر قرار بدیم ریشه درمیاد 2
نازنین زینب نوذرزاده
3 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم مبحث لوگاریتم داخل کتاب صبحت ازش نشده میشه حذف شده باشه ؟ یا این نکته فراتر از کتاب هس ؟
ایمان حاج رضابیگی
6 ماه پیش
سلام ببخشید توی پاسخ چی یاد گرفتی توی گزینه 2 بازه از طرف منفی بینهایت نباید باز باشه؟
z z
4 ماه پیش
بله درسته باید باز باشه
فاطمه مهدیه
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر.. ببخشید در سوال چی یاد گرفتی گزینه دو مگه ۹ نباید بازه بسته باشه؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام بله درستش اینه که بازه بسته باشه
آموزش ویدیویی دامنه توابع کسری و رادیکالی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس رحیمی
3 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)