مبحث 2 : واحد های اندازه‌گیری زاویه

4.8/5
(327 رای)
سوالات دیگران
Maziyar Esmaeili | آکادمی امروز

Maziyar Esmaeili

4 سال پیش

سلام فکر کنم چی یادگرفتیم سوال اولی گزینه هاش اشتباهه چون رادیان 100 درجه میشه 5/9π

سلام مازیار بله درسته رادیان صد درجه میشه 5π\9

علی ثامری | آکادمی امروز

علی ثامری

3 سال پیش

5 پی نهم

Parniya .maz | آکادمی امروز

Parniya .maz

2 ماه پیش

به نظرتون نکات اول ویدیو لازمه حفظ کردنه؟

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

3 ماه پیش

واسه چی هر قسمتو سی درجه در نظر گرفتن

کل دایره 360 درجه اس که اعداد ساعت اون رو به 12 قسمت تقسیم کردن.پس هر قسمت میشه 30 درجه.

بدون نوشتن هم میشد سریع فهمید

سلام من چند روز پیش هم این سوال پرسیدم کتابای کمک درسی میگن که پر که برحسب رادیان 180 درجه هست اما استاد میگن 3.14 من گیج شدم متوجه این بخش اصلا نمیشم.

الان این پی برحسب 180 درجه میگیریم یا 3.14؟

مجتبی  . | آکادمی امروز

مجتبی .

2 ماه پیش

اگر برحسب درجه بود هر پی 180 درجه است اما اگر برحسب رادیان بود میشود 3.14 بستگی به سوال وخواسته مساله است پس اگر مقیاست رادیان بود پی رو میگیری 3.14

عالی

به صورت کلی سوال مساحت جانبی مخروط را میخواهد درسته؟ پس چرا وقتی با فرمول مساحت جانبی (یعنی پی ضرب در شعاع در ارتفاع) میرم جواب نمیاد؟

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

3 ماه پیش

دقیقا

سلام راستش تو این دقیقه متوجه نمیشم چرا محیط دایره شد دو پی +6 ..؟ اخه خب با نسبت هم بری باید جواب همین بشه ولی نمیشه.. چرا؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی اها یعنی میگین اون محیطی که من بدست اوردم به اندازه 2 پی محیط اون کمانه ولی باید 6 رو اضافه کنیم چون دو شعاع جز اجزای شکلن درسته؟

سلام چطوریه که زوایای 150 و 30 درجه روبهروی همدیگر هستند؟

سلام زوایای مکمل اینطوری هستند

nikan . | آکادمی امروز

nikan .

1 سال پیش

چرا به جای استفاده از پی سوم از همون 60 درجه استفاده نکردیم؟؟؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-2118?comment_id=576899#comment-576899 اینجا توضیح داده شد

میشه این سوالو توضیح بدین؟!

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام ۱۲ ساعت ۳۶۰ درجه میشه پس هر یه ساعت حاصل تقسیم ۳۶۰ به ۱۲ هست ینی ۳۰

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

پس نیم ساعت میشه ۱۵ درجه یک ساعت و نیم جابه جا‌ شده که میشه ۴۵ درجه

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

عقربه دقیقه شمار هم که یه دایره کامل و یه نیم دایره چرخیده که میشه۵۴۰ درجه

وای واقعا ممنون... من واقعا با اقای عزیزی برای حل حسابان عشق میکنم و واقعا درصدام خوب شده.. قبلا منفی میزدم اما الان 70 درصد میزنم ممنونم .. ولی همچنان توی هندسه و امار و حلیات شیمی مشکل دارم... کاش میشد استادا همشون یکم کامل تر توضیح میدادن خب به هر حال ما که هزینه میکنیم.. همه استادان خوبن اما متاسفانه یا سریع رد میشن یا کامل توضیح نمیدن...

سلام من هنوز شروع نکردم به کار کردن حسابان با این استاد و همون اولش که ویدیو رو پلی کردم یکم نا امید بودم ولی امیدوارم همینطور که شما میگی خوب باشه ولی بنظرم بهترین معلم اینجا معلم فیزیکه من با اون خیلی حال میکنم 😂

@امید نیکوسخن صدقی سلام. اقای نوری که واقعا خداستتت.(دبیر فیزیک).. اولاش منم با حسابان اوکی نبودم راستش. اون ریاضیات پایه یا پسرفته هست نمیدونم دقیق اون رو که اولش بارگزاری شده رو دیدم . واقعا خوب بود ولی همچنان ضعیف بودم. چند بار ویدیو هارو میدیدم. ولی الان خیلی خوب شده.ویدیو ها رو ضرب در 2 میبینم. حالا شاید شما کنار نیاید ولی عقیده من اینه که شما هم اوکی میشید. چون واقعا اقای عزیزی یه سری نکات میگن که دیگه نیاز به حل نیست. البته خوب باید تشریحیشو یاد بگیریا.. من چون خیلی تو قلمچی کمکم کرد خوشم اومد. و تو مدرسه هم نسبتا خوبه. ولی باز نظرمه شروع کنی با اقای عزیزی و امید وارم اوکی شی باهاش . موفق باشی🍀

سلام همیشه اینطوری راحت سوال مطرح میکنن از رادیان؟؟

نه تست های همین مبحث رو ببین

من یازدهم تجربی هستم اما مثلثات فصل چهارمه

سلام برای ما هم که ریاضی هستیم مثلثات فصل چهارمه فقط باید خودت پیدا کنی مبحث هارو

آموزش ویدیویی واحد های اندازه‌گیری زاویه ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز