مبحث 1 : گیرنده های حسی

4.8/5
(1301 رای)
سوالات دیگران

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

mahdi... b | آکادمی امروز

mahdi... b

3 ماه پیش

عالی

اینجا میگع حس وضعیت دارای پوشش هست ولی قبلا گفتن که درد و وضعیت انتها آزاد هستن

Shayan Por | آکادمی امروز

Shayan Por

4 ماه پیش

شکل ها چون به طور کامل علمی نیستن برداشت درستی ازشون نمیشه

نشتی پمپپ گیرنده اند چرا اوردش اینجا اصلا

z z | آکادمی امروز

z z

5 ماه پیش

سلام داخل گیرنده اند ودر پتانسیل الکتریکی اینا... نقش داره وچون در تست ها از این ها هم سوال میاد

z z | آکادمی امروز

z z

5 ماه پیش

@z z واینکه عدم فعالیت برای نشتی و پمپ نیست چون اینا همواره فعال هستد اگر بگه مثلا عدم فعالیت پمپ سدیم وپتاسیم در گیرنده ...... مثلا چنین سوالات

اقا من نفهمیدیم گیرنده بویایی ماست کوزه ای هست یعنی پوششی هستش ؟؟

z z | آکادمی امروز

z z

5 ماه پیش

سلام در واقع پوششی بوده وتمایز یافته وشده گیرنده حسی

چرا فیلم بالا نمیاد

چرا توی ماهیچه گیرنده دمایی داریم تو کتاب که نگفته چنین چیزی رو

حواس پیکری پیام رو مستقیما وارد نخاع یا مغز میکنند؟

z z | آکادمی امروز

z z

5 ماه پیش

سلام خود گیرنده نه اون نورونی که نوک ان دندریت است یا همان گیرنده ای شده اون می بره نه خود این گیرنده

گزینه 3 رو متوجه نمیشم.

ببین داره میگه با یه ماهیچه فقط نورون های بخش حسیه دستگاه عصبیه محیطی در ارتباطه یعنی از ماهیچه فقط پیام حسی به مغز و نخاع میره درصورتی که اینطوری نیست پیام حرکتی هم از مغز و نخاع با بخش حرکتیه دستگاه عصبیه محیطی به ماهیچه ها میاد با نورون ها

سلام مگه پمپ سدیم پتاسیم در حین پتانسیل عمل فعالیتش زیاد نمیشه پس اگه پتانسیل عمل نداشته باشیم پس فعالیت پمپ کاهش پیدا میکنه اینطور نیست ؟!

سلام مهدیس عزیز گفتن که میلین داره تا سریع تر پیام رو ارسال کنه

سلام بچه ها من پارسال چون تازه وارد سال دهم شدم از روی نادانی استرس نمرات تحصیلی سال دهمم از اگهی های تلوزیون و گوگل و.... رفتم اکادمی پرش خریدم و علاوه بر عفت تحصیلم و نابودی انگیزم و 8 ملیونی که الکی خرج کردم هنوز دارم غصه میخورم بلکه نا گفته نماند 4 درس تخصصیمم افتادم ولی از زمانی که با اکادمی امروز اشمنا شدم خیلی راضی ام نمیدونم چه فکری میکنید فقط خواستم تجربیاتمو به نمایش بزارم که شماهم گول نخورید از پرش و.... با بقیه دوستاتونم اشتراک گذاری کنید هر کس باور نمیکنه میتونه اشتباهات منو تکرار کنه تا باورش بشه ضمنا حتی پاساز مهتاب مشهد رفتم که بتونم لااقل یک سوم قیمت بفروشم پرش رو ولی اونهاهم خندیدنو گفتن اصلا جزوه های پرش رو ببینی خندت میگیرع...من پشیمونم لطفا شما و اشناهاتون این کار رو نکنید اکادمی امروز عالیههههه

استاد عرض ادب ی سوال من کیلیپ فصل 1 رو ندیدم منظورتون از یاخته های ماست کوزه ای چیه

سلام همه ی گیرنده های پیکری میلین دار هستند

Shayan Por | آکادمی امروز

Shayan Por

4 ماه پیش

یکم سوتی دادی ببین گیرنده ی پیکری فقط انتهای دندریته توی شکل ها نگاه کنی انشعابات انتهای دندریت میلین ندارن یا میتونن داشته باشن

سلام تو ویدیو استاد گفت که نورون حسی که نوک دندریت آن گیرنده ی فشار قرار داره میلین دار هست می خواستم بدونم همیشه میلین داره یا نه آخه گفتن این نورون هم هدایت جهشی داره هم نقطه به نقطه

قطعا داره تا پیام سریع ارسال بشه

آموزش ویدیویی گیرنده های حسی زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز