= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
امیر محمد عزیزی
6 ماه پیش
نشتی پمپپ گیرنده اند چرا اوردش اینجا اصلا
امیر محمد عزیزی
6 ماه پیش
اقا من نفهمیدیم گیرنده بویایی ماست کوزه ای هست یعنی پوششی هستش ؟؟
z z
5 ماه پیش
سلام در واقع پوششی بوده وتمایز یافته وشده گیرنده حسی
رادین بکری زاده
7 ماه پیش
حواس پیکری پیام رو مستقیما وارد نخاع یا مغز میکنند؟
z z
5 ماه پیش
سلام خود گیرنده نه اون نورونی که نوک ان دندریت است یا همان گیرنده ای شده اون می بره نه خود این گیرنده
نادیا نوری
7 ماه پیش
سلام مگه پمپ سدیم پتاسیم در حین پتانسیل عمل فعالیتش زیاد نمیشه پس اگه پتانسیل عمل نداشته باشیم پس فعالیت پمپ کاهش پیدا میکنه اینطور نیست ؟!
فاطمه سرکوهی
7 ماه پیش
سلام بچه ها من پارسال چون تازه وارد سال دهم شدم از روی نادانی استرس نمرات تحصیلی سال دهمم از اگهی های تلوزیون و گوگل و.... رفتم اکادمی پرش خریدم و علاوه بر عفت تحصیلم و نابودی انگیزم و 8 ملیونی که الکی خرج کردم هنوز دارم غصه میخورم بلکه نا گفته نماند 4 درس تخصصیمم افتادم ولی از زمانی که با اکادمی امروز اشمنا شدم خیلی راضی ام نمیدونم چه فکری میکنید فقط خواستم تجربیاتمو به نمایش بزارم که شماهم گول نخورید از پرش و.... با بقیه دوستاتونم اشتراک گذاری کنید هر کس باور نمیکنه میتونه اشتباهات منو تکرار کنه تا باورش بشه ضمنا حتی پاساز مهتاب مشهد رفتم که بتونم لااقل یک سوم قیمت بفروشم پرش رو ولی اونهاهم خندیدنو گفتن اصلا جزوه های پرش رو ببینی خندت میگیرع...من پشیمونم لطفا شما و اشناهاتون این کار رو نکنید اکادمی امروز عالیههههه
نگار صفری
7 ماه پیش
استاد عرض ادب ی سوال من کیلیپ فصل 1 رو ندیدم منظورتون از یاخته های ماست کوزه ای چیه
مهدیس خسروی فرد
7 ماه پیش
سلام همه ی گیرنده های پیکری میلین دار هستند
Shayan Por
4 ماه پیش
یکم سوتی دادی ببین گیرنده ی پیکری فقط انتهای دندریته توی شکل ها نگاه کنی انشعابات انتهای دندریت میلین ندارن یا میتونن داشته باشن
مهدیس خسروی فرد
7 ماه پیش
سلام تو ویدیو استاد گفت که نورون حسی که نوک دندریت آن گیرنده ی فشار قرار داره میلین دار هست می خواستم بدونم همیشه میلین داره یا نه آخه گفتن این نورون هم هدایت جهشی داره هم نقطه به نقطه
روژان موسوی
7 ماه پیش
قطعا داره تا پیام سریع ارسال بشه
عسل یگانه ثابتی
7 ماه پیش
اگه سوال شه که آیا گیرنده درد پایانه آکسون دارد؟ درسته؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
خیر غلطه گیرنده درد اصلا خودش بخشی از دندریته
آرمیتا اسماعیل پور
7 ماه پیش
اشتباه نکنم بعضی افراد سرطانی یا دیابتی درد رو حس نمیکنند ، درسته ؟ اگه اره چطور ؟ یعنی گیرنده های دردشون از بین رفته یا چی ؟
روناس کنعانی
6 ماه پیش
نه، مشکل دار شدن
بهار گوی زاده
7 ماه پیش
چرا واسه اندام حسی(گوش) گفتن حس تعادل هم هست؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
گفتار بعد میخونید گوش گیرنده های تعادل داره
روناس کنعانی
6 ماه پیش
چون توی گوش ی ماده ژلاتینی طوری هس که با تکان خوردن اون یه سری اتفاقایی میوفته که ما می تونیم تعادلمون رو حس کنیم، مثلا سرگیجه، وقتی اتفاق میوفته ک گوش مشکلی داشته باشد.
آموزش ویدیویی گیرندههای حسی زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
z z
5 ماه پیش
سلام داخل گیرنده اند ودر پتانسیل الکتریکی اینا... نقش داره وچون در تست ها از این ها هم سوال میاد