= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
باران مشاقی
1 ماه پیش
استاد چرا اینجا اون مقاومت دو اهمی هم موازی نگرف باهاشون؟
باران مشاقی
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
باران مشاقی
1 ماه پیش
مگه توی موازی ها نمیگیم هر ولتاژی که از دوسر باتری میگذره از همه مقاومتام میگذره پس ما بعد اینکه جریان کلو به دست آوردیم میتونیم ولتاژ کلم به دست بیاریم و ینی ولتاژ دو سر مقاومت سومم به دست آوردیم و وقتی مقاومتشم داریم میتونم جریانشو پیدا کنیم ولی من وقتی این راه حلو رفتم یه چیز دیگه شد
پریناز نصیری
1 ماه پیش
علت دقیق و علمی عبور جریان چیه؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
ممنون میشم سوالت رو واضح تر و دقیق تر بیان کنی ریپلای نباشه 🌷
سبحان دل افروز
2 ماه پیش
سلام، میشه بگید چرا از روش تشریحی رفتم جواب اشتباه شد مگه نباید جواب ها یکی در بیاد چون اگر ۴رو هم تقسیم بر ۳ کنیم ۱/۳بدست میاد نصفش
سبحان دل افروز
3 ماه پیش
سلام میشه بگید چرا در مدار ها از مقاومت موازی استفاده می کنند وقتی میتونن مقاومت معادلش رو بجایش بزارن و اینکه چرا با حذف کردن مقامت جریان کاهش پیدا میکنه
نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام از کجا بدونیم
علی یوسفیان
3 ماه پیش
سلام ، در اینگونه سوالات باید مقاومت ها رو طوری ببندید که عدد کامل باشه ( اعشاری در نیاد ) و برای اینکار باید ببینید کدوم مقاومت رو چطوری ببندید که عدد کامل بده مثلا استاد نیومد 20 رو با 8 ببنده که عدد کسری در بیاد و 20 رو با 5 موازی بست که عدد صحیح بدست بیاد ( حل دو سه تا سوال مشابه این تست این موضوع رو بهتر جا میندازه )
آموزش ویدیویی به هم بستن مقاومت ها فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام