= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
الینا اسماعیلی نیا
2 هفته پیش
سلام. مگه نگفتیم از عامل صفر شونده مشتق میگیریم بقیه عبارت حدشو میزاریم پس چرا استاد گفت کاری بهش نداریم؟؟ مگه نباید لیمیت میذاشت؟
dina basereh
1 ماه پیش
میشه یکی جواب پی یاد گرفتی هارو بگه؟؟پی دی افش ناقصه من بع ترتیب از اول همه رو گزینه 1 در اوردم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اولی میشه گزینه ۲ دوتای بعدی میشه گزینه یک
BTMN
1 ماه پیش
یه راه هم اینکه عدد ۲ چون عامل صفر شونده هست رو توی عبارت پشت براکت جایگذاری کنیم و مساوی صفر بزاریم یه رابطه از a و b میاد و همچنین عدد ۲ علاوه بر عامل صفر شوندهست میتونه نقطه مینیمم تابع باشه پس از فرمول راس سهمی میریم و اینجا a میشه ۸- و این a رو توی رابطه a و b بزاریم ، b میشه 8
محمد چکو
2 ماه پیش
سینوس بینهایت مگه ناپیوسته هست؟ سینوس همه جا عددی بین یک و منفی یک هست دیگه پس گزینه ۲ مشکل رو حل میکنه
ایمان حاج رضابیگی
4 ماه پیش
اون نقطه قبل a (ابتدای تابع) حساب نیست؟ هم مماسش عمودیه هم پیوسته نیست هم حد چپ نداره
آیدا صالحی
4 ماه پیش
سلام در دقیقه ۳۳.۱۹. که مثال برای نمودار fپیریم کشید چه جوری از x-3مشتق گرفت شد ۱ ؟
Amir Hossein J
4 ماه پیش
سلام. طبق فرمول های مشتق گیری مشتق x-3 میشه یک. چون مشتق x میشه ۱ و عدد ثابت هم مشتقش صفره.
سوزان صالحی
4 ماه پیش
سلام چرا استاد سریع عدد دو رو گذاشتن داخل براکت این بازه نگه منفی یک و سه هست یا یک و سه؟
ابوالفضل شاه بخشی
5 ماه پیش
من رشته ریاضیم
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر مورد یا مشکلی وجود داره بهمون بگید ریپلای نباشه 🌷
ابوالفضل شاه بخشی
5 ماه پیش
در واقع اف رو بزارم رو g
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
متوجه منظورت نشدم اگر مشکلی هست واضح تر بگید ریپلای نباشه 🌷
Amir Hossein J
4 ماه پیش
اگه منظورتو فهمیده باشم fog یعنی کل تابع g رو بزار جای ایکس های تابع f
سیده فاطمه حسینی
6 ماه پیش
همیشه مشتق یه تابع به صورت تابع ثابت رسم میشه؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 منظورم اینه که اون تابع اولیه بصورت خطی و با یک شیب ثابت باشه
آنا ملکی
6 ماه پیش
چرا استاد به جای حد رادیکال خودش رو گذاشت؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 وقت کن بعد از اینکه مشتق گرفتیم، حالا میای ایکس که صفر باشه رو در رابطه مشتق جایگذاری میکنی که فقط رادیکال آ یا منفی رادیکال آ میاد بیرون
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
وقت کن = دقت کن. اشتباه تایپی بود
آموزش ویدیویی مشتق پذیری و تابع مشتق ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷