مبحث 1 : بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی

4.8/5
(516 رای)
سوالات دیگران

خدا به دادمون برسه سر امتحان ریاضی 😥

هر جاش براتون مبهم بود سوال کنید ریپلای نباشه 🌷

اگر نقطه ای روی محور x بدهند در نمودار خود تابع. بحرانیه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

میشه یکی چی یاد گرفتی رو با تصویر برام حل کنه و توضیح بده من هر کار میکنم یکی از ریشه هام 1/3 و یکی هم 0 میشه و جوابم توی گزینه ها نیست

جواب به صورت صوتی می باشد:)

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی چرا دو طرف صفر علامتش منفی شد؟؟میشه توضیح بدید

@dina basereh اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اونجایی ک استاد میگه هرچی هم توی دو ایکس ضرب شده تاثیری ندارد چه منفی دو ایکس باشه چه دو ایکس چون چیزی باهاش جمع یا منها نشده خب مثلاً اگه من جای ایکس سه بزارم خب یکیش میشه منفی شیش یکیش میشه شیش خب الان تاثیر داره که دقیقه یا 29:15

سلام اوکیه؟

واقعا دمتون گرم استاد. خیلی واضح و قابل فهم توضیح میدین

Parniya .maz | آکادمی امروز

Parniya .maz

2 ماه پیش

از روش رسم هم میشد؟

Parniya .maz | آکادمی امروز

Parniya .maz

2 ماه پیش

شکلش چجوری میشه؟

میشد ولی خب شکلش سخته رادیکال و هموگرافیکی قاطی کرده. ولی این شکلی میشه:

چرا ریشه پرانتز در نظر گرفته نشد؟

سلام اوکیه؟

Parniya .maz | آکادمی امروز

Parniya .maz

2 ماه پیش

@طهورا عیوضی ممن.ن عزیزم متوجه شدم

اگر بازه بسته نبود نقاط سر و ته بازه رو حساب نمیکنیم؟

سلام اره

هستی Hasti | آکادمی امروز

هستی Hasti

2 ماه پیش

سلام این دوره واسه نهایی مناسبه ؟؟

سلام ب نظر من واسه دوتاشم اوکیع

یاد بگیریم آخرش، سوال اولی میشه شش و بعدیش میشه اون گزینه کسری؟ احساس میکنم اشتباه رفتم، درسته؟

سلام اولی میشه 5 تا نقطه بحرانی. من احساس میکنم تو نقطه aهم که اول بازه است رو بحرانی گرفتی. چون در دامنه نیست نقطه بحرانی محسوب نمیشه ولی سوال دوم اره اون کسریه نقطه بحرانی نداره

سلام ببخشید من ساده سازی اینجاشو نفهمیدم

اوکیه؟

سلام کلا منظور تست رو نفهمیدم میشه یه بار دیگه توضیح بدید

درود و خداقوت . من تست 6 تمرین یادبگیریم 1 رو متوجه نشدم چرا صفر رو هم در جدول تعیین علامت میزاریم ؟ مگه وقتی به صورت دو ضابطه ای می نویسیم و مشتق میگیریم فقط همون یک دوم در نمیاد ؟ و اصلا مگه نمیگیم که در ایکس مساوی با صفر مشتق نداره ؟

وقت بخیر اسکرین سوال و پاسخنامه رو کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام مگه اول و آخر بازه همیشه بحرانی نیست ؟

سلام خیر، باید عضو دامنه باشه حتما تا بتونیم بحرانی در نظر بگیریم.

سوال ه عدد ۱ مشتق پذیر هست چرا اونو لحاظ می کنیم

چون گفتیم هر وقت بازه ای داد برای سوال و اون بازه سر تهش بسته بود یعنی اون نقاط بحرانی اند چون ناپیوسته اند عدد یک هم چون اول بازه بسته است بحرانی محسوب میشه

آموزش ویدیویی بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز