= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
سوال چی یاد گرفتی شماره ۲ مشکل دارد اخه ضریب دماییی نیکرووووممم به م داده نشده است.
محمد شانظری
5 ماه پیش
سلام. توی سوال دوم چی یاد گرفتی، توی داده های سوال ضریب دمایی داده نشده. میشه بگید چطوری حل میشه؟
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
اره واقعا سوال منم همینه
نگار امیری راد
5 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی 2 میشه چند؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی توی \اسخ نامه نوشته نشده هست
سیده مبینا میرمحمدی
6 ماه پیش
سلام میشه لطفا چندتا نیم رسانا مثال بزنید؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام سیلیسیم و ژرمانیم مثلا
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
کربن
درسا فیروزی
6 ماه پیش
یعنی چی که بر تعداد حاملان بار اضافه میشه؟از کجا الکترون جدید میاد؟از هوا؟
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
این یکی از خواص نیم رسانا ها هست . یکسری واکنش داخل اتم های نیم رسانا شکل میگیره که الکترون تولید میکنه
درسا فیروزی
6 ماه پیش
آقا یه سوال! تو اینجا نوشته به طور محسوس کم یا زیاد نمیشه و تو یه جا دیگه م نوشته بود تعداد حاملان بار *تقریبا* یکسان میمونه. خب بله این دوتا جمله یه چیز رو میرسونه و سوال من اینه که پس این وسط هر از گاهی تعداد حاملان زیاد یا کم هم میشه درسته؟
علی رضوانی
1 سال پیش
حاجی میشه گفت وقتی دیود هم جهت جریان باشه لامپی که در مدار قرار داره هنگام روشن شدن پر نور تر میشه آیا؟؟؟
مهدی رجبی
1 سال پیش
چرا پس در پاسخنامه جواب این چی یاد گرفتی نیست؟ جواب سوال اولش گزینه 1 میشه یا 3 ؟ سوال دو میشه گزینه2؟
مهدی رجبی
1 سال پیش
سوال سوم هم گزینه 3 میشه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام گزینه ۳ و ۱
مهدی رجبی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی این جواب سوال اول و دوم بود؟ پس سوال سوم جوابش چی میشه ؟
آموزش ویدیویی مقاومت الکتریکی فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷