مبحث 1 : حرکت نوسانی

4.7/5
(1648 رای)
سوالات دیگران

سلام چرا ۲.۵ و به علاوه ۲.۵ کردیم ؟ من این قسمت رو متوجه نمیشم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@سید محمد متین رشادی دونیم از کجا اومد

@سید محمد متین رشادی سلام جناب رشادی اون 2.5 مه میره بالا برای خود فنره چرا باید حساب بشه؟

@امیرحسین اسماعیلی جواب به صورت صوتی می باشد:)

امیر اردمه | آکادمی امروز

امیر اردمه

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی در حالتی که وزنه رو متصل کنیم با کمک فرمول تغییرات طول فنر ضربدر ثابت فنر و نیروی وزن ماتونستیم میزان تغییرات فنر رو پس از اتصال فنر در حالتی که تعادل است بدست بیاریم اما چگونه فهمیدیم که اون 2,5بعدی که طول فنر رو کرد 25سانت با چ استدلالی بدست امده

@سید محمد متین رشادی سلام بعد از اینکه جسم به فنر وصل میشه و درحالت تعادل قرار میگیره ینی 22و نیم ..بعد چجوری دوباره به نوسان درمیاد و به 25 میرسه ؟ ینی وزنه رو از فنر جدا میکنیم که نوسان میکنه یا خودمون نوسانش میدیم؟

@سید محمد متین رشادی از کجا بفهمیم که این تست مربوط به فصل ۳ دوازدهم است هر کسی این سوال را می خونه فکر می کرنه سوال مال فصل ۲ دوازدهم نه فصل ۳ دوازدهم

سلام ، بخاطر اینکه سوال گفته بیشترین طول فنر وقتی که وزنه رو آویزون کردیم طبق فرمول ۲.۵ بدست امد، یکم قبل نقطه تعادل فرضی کشیده شده و یه مقدار هم بعدش و چون گفته بود بیشترین طول ما باهم جمع کردیم

چرا توی حل سوال w منفی شد

من ای سوال رو به یه روش دیگه حل کردم میشه یکی این روشو بهم توضیح بده

چرا شتاب باید مثبت باشه

فیزیک باید اینجوری تدریس بشه تا بتونیم درک کنیم نه مثل معلم ما توی مدرسه ماشاالله داره

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

1 ماه پیش

ممنون میشم توضیح بدین ایکس صفر چطور محاسبه شده

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

1 ماه پیش

سلام این سوال چطور حل میشه این قسمت که ایکس صفر رو حساب کرده متوجه نمیشم

سلام وقت بخیر از کجا باید بفهمیم ک از خود مرکز شروع کنیم از مثبت آ ک شروع کنیم فاصله ۳تی چهارم میشه

سلام در نقطه Nمگه نباید علامت شتاب منفی باشه چون در بعد منفی Aهس؟

سلام لطف میکنید حل اینو توضیح بدین

درسا جمشیدی | آکادمی امروز

درسا جمشیدی

1 هفته پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

درسا جمشیدی | آکادمی امروز

درسا جمشیدی

1 هفته پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

۰ ‌ | آکادمی امروز

۰ ‌

1 ماه پیش

چرا نتونستیم حل کنیم ؟ چون این تست برای این بخش نبود اگر هم بود، فرمول رو یاد ندادن . خواهشاااااااااا ویدئو هارو اشتباه و جابه جا نزارید !!!.

reza pasha | آکادمی امروز

reza pasha

2 ماه پیش

سلام تو مثال اخر این بخش مگه نگفته ساعت شماره چند برابر دقیقه شماره هست ؟؟؟ و جواب 12 برابر نمیشه مگه ؟؟ اینو یکی برام توضیح بده که چجوری شده یک دوازهم

چرا اول فرکانس رو بدست آوردیم نمیشه اول دوره تناوب رو حساب کنیم همیشه اول باید فرکانس رو بدست بیاریم؟

گیتی زمانی | آکادمی امروز

گیتی زمانی

2 ماه پیش

لطفاً این مثال و توضیح بدید نفهمیدم دقیقه ۱۲:۳۵

میشه به صورت تشریحی این سوال رو توضیح بدید

آموزش ویدیویی حرکت نوسانی فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز