= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
هانیه احمدی
1 ماه پیش
تو این قسمت آخر صحبت استاد، یعنی با تابش نور عادی که بسامد مناسبی نداره هم میشه الکترون هارو بلند کرد ولی سرعتش کمه؟ اخه استاد میگن وقتی شدت نور زیاد میشه تعداد الکترون های کنده شده بیشتر میشه ولی سرعت کنده شدنشون زیاد نمیشه....
بردیا پیامی
2 ماه پیش
برای تبدیل الکترون ولت به ژول بر ثانیه یا بالعکس چیکار باید بکنیم استاد گفتا ولی یادم رفت
اسما جرکانی
2 ماه پیش
سلام برای یادگیری این فصل باید فصل ۳ رو بلد بلد باشیم؟
محمد چاوش سلطانی
3 روز پیش
سلام بله
Beni 🖤
2 ماه پیش
من چیزی که متوجه شدم رو توی تصویر نوشتم سوال این هست چرا اگه بسامد با انرژی رابطه مستقیم داره هر چی از هر لایه بالاتر بریم انرژی بیشتر میشه و ناپایدار تر میشه در صورتی که هر چی بریم بالاتر طول موج بیشتر میشه که سبب کاهش انرژیه. نمیدونم شاید من ی جارو اشتباه متوجه شدم ممنون میشم توضیح بدید
Beni 🖤
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون متوجه شدم ❤️
زهرا کوهی
2 ماه پیش
سلام اینجا برای انرژی نمیخواست evبه ژول تبدیل کرد؟
1339 .
2 ماه پیش
سلا نه چون هم h و هم انرژی برحسب الکترون ولت هستن.
Amir Hossein J
3 ماه پیش
سلام. مگه بسامد زرد از بنفش کمتر نیست؟ پس چرا تعداد فوتو الکترون های بیشتری گسیل میکنه؟
نگار مظفری
3 ماه پیش
صدا بمب میاد اونوقت من باید بشینم ببینم فوتون چیه🤦♀️ از موقعی که ماها وارد دبیرستان شدیم برامون مشکل پیش اومد اون از نهایی ها دهم اینم از کنکورمون🤣
مهری جهانی
3 ماه پیش
نسل سوخته ینی ما .دهه 60 سو تفاهم بوده///
آلاء ادیب
3 ماه پیش
درست میشه :) فقط مراقب خودتون باشید
محمد اسکندرلو
3 ماه پیش
استاد نمیدونم چون جنگه نمیفهمم یا خیلی سخته این مبحث
Ayla ....
2 ماه پیش
🤣🤣🤣خیلی خوب بود
کیانا سپهری نیا
3 ماه پیش
فصل3و فصل4 با هم ارتباط دارند مثلاً اگر فصل 3رو نخونیم نمیتونیم فصل 4رو یاد بگیریم ؟
نسترن آذرآبادی
3 ماه پیش
اینطور نیست فقط چندتا فرموله از فصل3بلد باشی راحت تر فرمول فصل4متوجه میشی
هلیا علیزاده
3 ماه پیش
این دوره کی تهیه شده؟ واسه نهایی ۴۰۵ هم قابل استفاده هست؟
Taha Rashidi
3 ماه پیش
درود نه منبع کافی برای نهایی نیست چون این دوره بیشتر تست محوره و برای کنکوره این دوره هم خیلی وقته که تهیه شده و اپدیت نشده پس طبیعتا مخوص نهایی405 نیست ولی خب میشه ازش برای نهایی استفاده کرد ولی بازم میگم اصلا برای نهایی منبع کافی ای نیست
Taha Rashidi
3 ماه پیش
این دوره برای *نهایی* شاید از لحاظ مفهوم مطالب و درک بیشتر سوال و نهایتا تعداد کمی از مباحث که تشریحی اموزش و حل شده کمکت کنه یعنی دوره ای نیست که اموزش و حل سوالاتش مخصوص برای نهایی باشه
آموزش ویدیویی اثر فوتوالکتریک و فوتون فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷