= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام.وقت شما هم بخیر. این سوال مشکل داره . گزینه 2 درسته.
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@دنیا باستانی اگر گزینه چهارم می توان باشه دو جواب درست داره گزینه چهارم رو مطابق تصویر اصلاح کنین
زهرا جعفری
6 روز پیش
تو گزینه اول نمیشه اسید دو فسفاته رو در نظر گرفت؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
نه ATP بعد از اون تولید میشه
حسین رضایی
1 ماه پیش
استاد میگن درون میتوکندی تراکم پیروات ها بیشتره خب اون پیووات اولیا که زودتر وارد شدن و ترکم کمتر بود چی ؟ اونام با انتقال فعال؟؟؟ یا کلا قبل از شروع وارد شدن پیروات های حاصل از گلیکوزی که تازه اتفاق افتاده از قبل توی میتوکندری تراکم زیادی پیروات بوده
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام اگزون و اینترون رو همهی رناهایپیک که از دنای هسته ساخته میشن دارن؟ یا برخی از رناهای پیک که در هسته ساخته میشن؟
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام برای این سوالم ویس گرفتین اصلا واضح و مشخص نیست ویستون حتی یکم سوالم رو دوباره میگم لطف میکنید اگر پاسخ بدین توی دقیقه ی ۲۳ تقریبا گفتن هرجا ATP سازی داریم نمیتونیم بگیم فسفات های آزاد یاخته کم میشن مثالشم کراتین فسفاته خب در تنفس یاخته ای چطور ؟ نمیتونیم بگیم همواره ATP سازی در تنفس یاخته ای فسفات های آزاد یاخته رو کم میکنه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام تنفس یاختهای (چه هوازی و چه بی هوازی) گلیکولیز رو داره و گلیکولیز هم فسفات های آزاد یاخته رو کم میکنه
حسین رضایی
1 ماه پیش
اینجا اسید دو فسفاته رو اضافه کنیم ؟ به جزوه؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
بله اونم فسفات داره
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر توی جمله آخر نمودار نوشته الکترون هارو به حامل های الکترون اضافه میکنیم مگه نباید به پذیرنده اضافه کنیم حامل که دیگه خودش داره الکترون ، توی جمله به جای حامل بنویسیم پذیرنده درست تر نیست؟
حسین رضایی
1 ماه پیش
گفتن هرجا ATP سازی داریم نمیتونیم بگیم فسفات های آزاد یاخته کم میشن مثالشم کراتین فسفاته خب در تنفس یاخته ای چطور ؟ نمیتونیم بگیم همواره ATP سازی در تنفس یاخته ای فسفات های آزاد یاخته رو کم میکنه
حسین رضایی
1 ماه پیش
الان یعنی کراتین فسفات توی هر یاخته ماهیچه ای هست یا فقط اسکلتی
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
چون کتاب درسی فقط گفته ماهیچه، منطقا میشه هر سه نوع رو در نظر گرفت نه اینکه فقط بگیم ماهیچه اسکلتی ...
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام دوستان وقتتون بخیر یه سوال دارم اگر ممکنه پاسخ بدین ممنون میشم تجزیه اسید های چرب چطور باعث کاهش پیاچ و اسیدی شدن خون میشه ؟
آموزش ویدیویی تامین انرژی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
دنیا باستانی
2 سال پیش
سلامم, ببخشیداا ولی خب گزینه 4 هم تو جزوه ما نمی تواند هست و اونم درستهه که, الان تست غلطه و دو تا جواب داره؟