تست ها

4.9/5
(750 رای)

تامین انرژی

تنفس یاخته ای و ATP
تنفس یاخته ای و ATP

`01:03

تنفس یاخته ای هوازی، مرحله گلیکولیز
تنفس یاخته ای هوازی، مرحله گلیکولیز

`01:19

میتوکندری، مرحله اکسایش پیرووات
میتوکندری، مرحله اکسایش پیرووات

`00:53

تست ها
تست ها

`01:26

سوالات دیگران
نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

سلام.وقت شما هم بخیر. این سوال مشکل داره . گزینه 2 درسته.

سلامم, ببخشیداا ولی خب گزینه 4 هم تو جزوه ما نمی تواند هست و اونم درستهه که, الان تست غلطه و دو تا جواب داره؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

@دنیا باستانی اگر گزینه چهارم می توان باشه دو جواب درست داره گزینه چهارم رو مطابق تصویر اصلاح کنین

در گزینه2 نمیشه گفت که adp مصرف می شود؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

زهرا جعفری | آکادمی امروز

زهرا جعفری

6 روز پیش

تو گزینه اول نمیشه اسید دو فسفاته رو در نظر گرفت؟

نه ATP بعد از اون تولید میشه

سلام میشه گزینه 1 رو توضیح بدین متوجه نمیشم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام من یه سوال خارج از ویدیو داشتم. ترکیبات آلی و غیر آلی چیان؟چجوری تشخیصشون بدیم

Zahra =) | آکادمی امروز

Zahra =)

2 ماه پیش

مواد به دو دسته آلی و معدنی تقسیم میشن مواد معدنی موادی هست ک به طور طبیعی در طبیعت وجود دارن و مواد آلی موادی هستن که در جانداران زنده تولید میشن و دارای مقدار زیادی کربن هستن البته همه ترکیب هایی که کربن دارن لزوما جزو مواد آلی به حساب نمیان و مثال های نقضی وجود داره

وقت بخیر چرا مرحله سوم گلیکولیز استاد گفتن اکسایش قند مگه از قند الکترون برمیداریم

این تست مربوط به این فصل نیست

delaram moghimi | آکادمی امروز

delaram moghimi

4 ماه پیش

الان گزینه 4 درسته یا 2 ولی طبق متن هم گزبنه 4 غلطه ؟؟؟

در گزینه 2 مگه نمی‌تونیم بگیم که در گلوکلیز آخر سر H+ تولید میشود و نوعی ماده دفعی است

فیلم کامل این بخش کجاست از پشتیبانی هم پرسیدم جواب ندادن اگه میشه یکی راهنمایی کنه

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

4 ماه پیش

سلام فکر کنم مربوط به سوالات کنکورهستن که فیلم تحلیشون قرارداده شده در سایت در قسمت پایین ص قسمت رایگان سال مربوطه رو باید انتخاب کنید

وقتی میگه بنیان اسیدی ۳ کربنه فقط پیرووات رو در نظر بگیریم یا اینکه شامل اسید۲فسفاته هم میشه؟؟

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام وقت به خیر سوالات من برای ۴ماه پیش هست ممکن هست پاسخگو باشید ممنون

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام وقت به خیر در کربس تولید ناقلین الکترون در تبدیل ۶کربنی به ۵کربنی وتبدیل ۵کربنی به ۴کربنی است؟ یا اول ۴کربنی ساخته میشود بعد تولید میشود؟ ممنونم

سلام وقت به خیر اگر درصورت سوال گفته بشه به منظور تولید یک ماده باید از اول مراحل در نظر بگیریم یا فقط مرحله تولید ؟ممنونم

سلام وقتتون به خیر اگر در صورت سوال هر نمیگفت وچون میتواند گفته است گزینه های ۲و۳ درست میشد؟ ممنونم

سلام:) نه باز هم نمیشد چون هم انسان جز جاندارانه و هم گیاه

آموزش ویدیویی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز