= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
حسین رضایی
1 ماه پیش
اینجا اسید دو فسفاته رو اضافه کنیم ؟ به جزوه؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
بله اونم فسفات داره
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر توی جمله آخر نمودار نوشته الکترون هارو به حامل های الکترون اضافه میکنیم مگه نباید به پذیرنده اضافه کنیم حامل که دیگه خودش داره الکترون ، توی جمله به جای حامل بنویسیم پذیرنده درست تر نیست؟
𝓯𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 𝓝𝓪𝔃 𝓡𝓮𝔃𝓪𝓲
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر الان در نهایت چند ATP تولید می شود ۲تا خالص یا ۴تا استاد در قسمت بالا گفتن ۴تا الان میگن ۲تا منظورشون رو نفهمیدم میشه توضیح بدید و اینکه اگه در سوال یا تست ۲تا گفت درست بگیریم یا ۴تا
زهرا احمدی
4 ماه پیش
سلام بله دقیقا سوال بنده هم هست اگر میشه پاسخ بدید
حدیث شاکری شش
3 ماه پیش
چهار تا تولید کرده. منظور استاد اینه که برایندش میشه دوتا. چون اول کاری تو شروع سلول دوتا ای تی پی از خودش مصرف کرده و در اخر کار که چهار تا ساخته دوتاش جای خالی اون دوتایی که اول استفاده کرده رو پر میکنه. دوتای دیگش به سلول اضافه میشه. دقیقا مثل سرمایه گذاریه مثلا من اول دو تومن پول دارم میرم طلا میخرم فردا میشه چهار تومن از اون چهار تومن دوتومن جای خالی پولی که اول دادمو پر میکنه دوتومن دیگه اضافه میشه به پولام. درواقع من الان چهارتومن دارم که فقط دو تومن سود کردم. امیدوارم متوجه شده باشی
حیدر مالداری
3 ماه پیش
کلا چهارتا تولید میشه ولی چون اول دوتا مصرف کرده برایندش میشه دوتا خالص -2 +4
parisan h
4 ماه پیش
استاد 48 دقیقه تدریس کرد 49 دقیقشو نفهمیدم ^^
آ اقبالی
1 ماه پیش
کجاش رو نفهمیدی تدریس بهتر از این؟
هستی Hasti
4 ماه پیش
این قسمتو هرچی معلم توضیح میداد نمیفهمیدم ولی الان ی طوری یادش گرفتم ک دیگه هیچ وقت یادم نمیره استاد شما بی نظیرین🌷
زینب مقدم
4 ماه پیش
خوشحالیم راضی هستی 🥰
منیر بلوچ
4 ماه پیش
ترکیبات سه فسفاته مگه NADH و NAD+ دوتاشون نوکلئیک اسید نیستن، نباید سه تا فسفات داشته باشن؟
حیدر مالداری
3 ماه پیش
تو ساختار دنا و رنا هر نوکلئوتید 3 گروه فسفات داره. توی دی نوکلئوتید ها مشخص نکرده چند تا فسفات داره
دینا نوروزی
4 ماه پیش
این قسمت رو دبیرمون گفته بود هیچی نمیفهمیدم ولی با تدریس این استاد واقعا به صورت کامل متوجه شدم ... عالی بود🙏🤍
ساغر رضایی
4 ماه پیش
سلام ؛ در تست ها و سوالات تشریحی ، پس اگر بگه در کاهش +NAD ، یک یون هیدروژن تولید میشه درست باید بگیریم؟! من متوجه نمیشم.. میشه بیشتر توضیح بدید.. ممنونم
فاطمه علی زاده
4 ماه پیش
گلیکولیز در طی تنفس هوازی هم بدون مصرف اکسیژن عمل میکنه؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
بله
آموزش ویدیویی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷