مبحث 2 : انتخاب طبیعی و رفتار

4.9/5
(800 رای)
سوالات دیگران

میخواستم درس بخونما دوساعت دارم کامنتارو میخونم😂😂😂

. . | آکادمی امروز

. .

1 هفته پیش

خیلی بهتر میشد ماده‌ها، هم نرها طیف وظیفه مشابهی داشتن، چه فراهم کردن مایحتاج زندگی، چه فرزند پروری هر کدوم مساوی بودن یعنی وظایف حالت جدا نگیره اینجوری این مکافات الانو نداشتیم

دقیقاااا شبیه کتیبه‌هاس نیاز به یه مترجم قهار داره! خب لامصب میمیری اگه اینقد نپیچونیش؟تو عمرمون به یه فصل ساده برخوردیم که همینم پیچوندن به هم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی فعکر نکنم ناخواسته باشه ولی

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣شکار گوسفند توسط جیرجیرک

😂😂

ZAHRA EZAZI | آکادمی امروز

ZAHRA EZAZI

1 ماه پیش

این کوچولو ها هم مال امسالن😍

ZAHRA EZAZI | آکادمی امروز

ZAHRA EZAZI

1 ماه پیش

نمیدونم سیستم گربه ها چجوریه ولی دو تا گربه چند وقت پیش توی حیاطمون جفتگیری کردن از اون موقع به بعد حیاط ما رو قلمرو خودشون میدونستن علی الخصوص اینکه بهشون غذا میدادیم گربه ی ماده سه رنگ بود نارنجی و سفید و طوسی گربه نره هم مطلق سیاه بود. موقتی که مادهه حامله بود نره مثل جگوار کل حیاطمونو صبح تا شب قدم میزد نمیذاشت اصلا کسی از 10 متری مادهه بگذره اخرشم 6 تا پیشی از همه رنگ دنیا اوردن 2 تاشونو گربه نره خورد(: تازه بعد از زایمان مادهه رو تنها گذاشت رفت

☘️☘️🌷🌷

چه جالب!!اون دوتا لابد مریض بودن که خوردشون

آلاء ادیب | آکادمی امروز

آلاء ادیب

2 ماه پیش

ادم کامنتا رو میخونه بعد متوجه میشه چرا به بعضیا به جای مرد باید گفت نر خوبه حالا استاد هم اشاره کرد به این موضوع که انسان اگر فقط بر اساس غریزه زندگی کنه نظامش چند همسریه ولی ظاهرا بعضیا هنوز فرق بین اشرف مخلوقات و حیوان بودن رو متوجه نشدن و خیلی راه مونده تا از مزحله ی نر بودن به مرحله ی مرد بودن نمو کنن با توجهه به عقل و شعور و همچنین سبک زندگی امروزی انسان درسته که از نظر زیستی زن هزینه ی خیلی بیشتری رو پرداخت میکنه ولی مرد سعی میکنه که اون میزان هزینه ای که زن پزداخت میکنه رو به نحوی در زندگی جبران کنه خلاصه که دخترا هروقت خواستید شخصی رو انتخاب کنید حواستون باشه که اون مرده یا یه نر با غریزه های حیوانی

من به جای طراح بودم مورد صفر هم توی گزینه ها میذاشتم

همه چیو بیخیال فقط حرفایی که بچه ها تو کامنتا زدن....😂❤️‍🩹

وسط جنگ مردم خلاق میشن

زندگی سخته!

سما صادقی | آکادمی امروز

سما صادقی

3 ماه پیش

سلام برای خرس در محیط آزمایشگاه بازم خواب زمستانی انجام میشه؟

دوستانی که میگن ماده هزینه بیشتری پرداخت میکنه و فلان با چند همسری نر هم که مشکل ندارید درسته ؟

الهه 🕊🌱 | آکادمی امروز

الهه 🕊🌱

3 ماه پیش

ایوری داداش چه ربطی داره به چند همسری. ماده برای فرزند اوری نه تنهاااا ۹ ماه بارداری و دوسال شیر دهی رو با تمام سختی هاش تحمل میکنه بلکه قبل از اون، از بلوغ و خونریزی ماهانه بدن به طور خودکار خودشو واسه بارداری اماده میکنه. کجای کاری؟! ما انسان ها هم که جدا از اون خوی طبیعیمون و به دنبال بقا بودنمون به مسائل مدنی و شعوری هم توجه داریم دیگه. خلاصه که ماده به قیمت جونش داره برا بچش هزینه میده و اصلا قابل مقایسه با چند همسری برای نر نیست...!

@الهه 🕊🌱 ماده هزینه بیشتری میده و فلان و فلان ولی وقتی به نر میرسه میشه نه مسائل مدنی و شعوری داریم بخاطر اون نر تک همسر شده این درسته آخه مشتی نه خدارو خوشم میاد نه نر رو :(

الهه 🕊🌱 | آکادمی امروز

الهه 🕊🌱

3 ماه پیش

@ایوری بدون همکاران عجبب مردا پرروعن😒عیبی نداره شما هروقت ازدواج کردی نظام چند همسری رو اجرا کن و احتمالا به دست اون خانومای محترمتون کوشته خواهی شد.خونت حلالشون🤣🤧

@الهه 🕊🌱 نه آقا من آدمش نیستم . توانایی مقابله با ماده رو ندارم

@ایوری بدون همکاران دوست عزیز بنظرم یه داروخونه برو شما بدجور کافور لازم داری

Maedeh karami | آکادمی امروز

Maedeh karami

2 ماه پیش

@الهه 🕊🌱 کلا مردا آدمای قانعی نیستن،شما خودتو ناراحت نکن🤣

@ایوری بدون همکاران حالا تو یکیشون پیدا بکن تا چند تاشو 😂😂😂😂😂

@ایوری بدون همکاران حالا تو یکیشون پیدا بکن ببین میتونی هزینه های لازم رو پرداخت کنی بعد اگر پس ان ازت کشید برو بعدی 😂😂😂😂

@محمدمهدی طاهریان 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام وقت به خیر در گزینه دوم افرادی که نمیتوانند باانها امیزش داشته باشند میتوانیم به افرادی از گونه که هنوز به سن تولید مثل نرسیده اند یا عقیم ها اشاره کنیم؟

سلام در نگاه اول میرسیم به افرادی که گونه‌خودش نیستن ؛ این مورد که شما گفتین خیلی کم‌رنگه

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

@دنیا قریبی راد سلام ممنونم البته من یک دیدگاه دیگه هم داشتم که افراد عقیم وخردسال اصلا امیزش نمیکنند که موفقیت امیز باشه یانه اگر بااین دیدگاه باشه سوالم رد میشه ولی من اینجوری درنظر داشتم که خب این حالت میتواند در هم گونه خودش هم باشه وچون گفته فقط پس غلط میشه ولی دیدگاه استاد بهتره

سلام گزینه ب صحبتی راجب (ایجاد) صفت توسط عوامل برهم زننده جمعیت چیزی نگفته من خودم انتخاب طبیعی گرفتم گزینه دوم رو میشه ی توضیح راجبش بدین؟

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام وقتتون به خیر باشه من هم ابتدا انتخاب طبیعی درنظر گرفتم ولی چون در گزینه نوشته شده شکل میگیرد ازاین فعل استفاده کرده یعنی منظور همان بوده که چه چیزی باعث ایجاد میشود وطبق فرموده استاد انتخاب طبیعی باعث تکامل میشه امیدوارم مفید بوده باشه پاسخم

آموزش ویدیویی انتخاب طبیعی و رفتار زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز