= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ایدا درخشان
4 روز پیش
🦠سلام ببخشید این نکته درسته ؟ اخه استاد تو جزوه گفتم ایدز فقط عملکرد B ها و Tها میتونه مختل کنه نه یاخته های کشنده طبیعی ولی خیلی سبز اینجوری گفته
نیلوفر شعبانخانی
3 هفته پیش
ویروس اچ آی وی علاوه بر پرده کوریون از آمنیون هم عبور میکنه دیگه ؟
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
این موضوع در کتاب درسی نیست پس نیازی نیست خودتون رو درگیرش کنید 🌷
نیلوفر شعبانخانی
3 هفته پیش
یعنی واکسن Tخاطره ایجاد نمیکنه؟ آخه T هم با یاخته های آلوده به ویروس مقابله میکنه ! یا اینکه شاید واکسن باعث آلودگی یاخته های بدن به ویروس نمیشه؟
ستایش نوروزی
1 ماه پیش
توی تمامی منابع اموزشی و حتی خود استاد توی بخش تستای هرومون ها اینتفرون نوع یک رو پیک شیمیایی گرفتن الان پیک هست یا خیر
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
شما پیک کوتاه برد در نظر بگیرید
فاطمه غفاری
3 ماه پیش
این قسمت به باکتری وصل نیست بنظرتون؟ استاد گفتن که فقط یک سرش وصله و اون سر دیگه آزاده اما از نظرم اینم متصل هست
z z
4 ماه پیش
موادی که از نوعی لنفوسیت B ترشح میشوند همانند پروتئین هایی که در همه یاخته های دارای توانایی میتوز یافت میشوند، دارای پروتئینی است که سطح چهارم ساختاری پروتئین ها را دارد. ببخشید در این سوال قسمت اول پادتن رو میگه ولی در قسمت دوم اکتین ومیوزین رو گفته اخه استاد گفتند علاوه بر ماهیچه ها یاخته هایی جانوری نه هر یاخته ای که قدرت تقسیم دارند هم اکتین ومیوزین وجود دارد اخه روی سوال گفته همه پس غلطه ؟ چرا درست گرفته ؟؟؟
آنیا ابراهیمی محتشم
4 ماه پیش
سلام. وقت بخیر .ببخشید من کلا لنفوسیت ها رو مخصوصا لنفوسیت تی کمککننده رو قاطی میکنم.میشه یه خلاصه ای رو ..
آنیا ابراهیمی محتشم
4 ماه پیش
سلام.خوب نمیشه گفت که چون شیر از درون بدن میاد،ممکنه ویروس رو انتقال بده ولی به قول استاد مثلا پلو،که از داخل بدن فرد نمیاد که اگه حالا مثلا کسی هم از پلو بخوره به ویروس مبتلا بشه
فاطمه عسگری
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر چرا لنفوسیتT جزء دفاع اختصاصی هست نه گیرندهدمخصوص داره و نه شناسایی اختصاصی
آموزش ویدیویی سومین خط دفاعی: دفاع اختصاصی زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷