= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد مهدی احمدزاده
1 هفته پیش
استاد میتونیم بگیم وقتی فاصله از هسته کم میشه انرژی هم کم میشه بطوری که الکترون انرژی آزاد کنه و انرژی کم بشه فاصله لایه ها هم بيشتر دقیقه ۱۰:۲۸
atena karimi
1 ماه پیش
چرا شکلش با کتاب ما فرق داره
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
شکل کتاب شما ملاکه ویدیو باید آپدیت بشه
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
چیزی که توی کتاب درسی شما هست ملاکه
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
آخه استاد از ۴ به ۲ کتاب آبی آسمانی یا کم رنگ زده
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
چیزی که توی کتاب درسی شما هست ملاکه
محمد دشتبان
2 ماه پیش
میتونیم بگیم ریز موج همون ماکرویو هست؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
بله ولی درستش مایکرو ویو (micro wave) هست یعنی ریز موج
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
البته در کتاب فقط همون ریز موج رو نوشته تا جایی که حضور ذهن دارم و شما هم فقط طبق کتاب در نظر بگیرید
نیلوفر علوی
3 ماه پیش
آیا می دانید های حاشیه کتاب که تدریس نمیشه تو کنکور نیست؟
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
با اینکه تو صفحات ابتدایی کتاب نوشته ولی اطمینان نکن . معلم ما میده دیگه چه برسه به طراح سوالات کنکور
آریا کرمی
4 ماه پیش
مگه هر چه طیف نوری به قرمز نزدیک میشه طول موج بیشتر نمیشه؟! و در نتیجه به 750 نانومتر نزدیک نمیشه؟!!!
فاطمه محمدزاده
4 ماه پیش
استاد من هیچ از یاد بگیریم های این درس نفهمیدم یکی برام توضیح کامل میده
فاطمه محمدزاده
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی چشم
محمدمتین محمدعلی زاده
5 ماه پیش
همین ختم به n=1 که میشه فرابنفش و.... اصلا نفهمیدم یعنی تا اونجاش رو خوب فهمیدم ولی به بعدش رو اصلا نفهمیدم
آریا کرمی
4 ماه پیش
هر چه از هسته دور تر میشیم انرژی بیشنر داریم ؛ بیشترین انرژی رو بنفش داره ؛ n2 به n1 میشه فرابنفش ؛ n3 بn1 میشه فرا بنفش با انرژی بیشتر n4به n1 میشه فرا بنفش انرژی بیشتر ؛ شما ختم به n2 رو مرکز (نور مرئی) بگیری؛ ختم به n1 میره تو قسمت فرا بنفش ؛ ختم به n3 میره تو قسمت فرو سرخ اولین لایه مرئی قرمز هست که بعدش لایه بالا تر بخواد بیاد به n3 میشه فرو سرخ و همینطور اخرین لایه مرئی بنفشه(n6 به n2) و وقتی از n2 عبور میکنه که بره به لایه n1 ختم بشه میره تو فرا بنفش.
حنانه اسماعیلی
5 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر برای سوالات چی یاد گرفتی سوال چهارم یعنی چی ؟ چرا درست میشه؟
علیرضا قویدل
5 ماه پیش
اره
فاطمه احمدی
5 ماه پیش
سلام استاد ی جا گفتن بنفش طول موج کمتر انرژی بیشتر ولی در کلمه باسق طول موج بیشتر کدوم درسته
5 ماه پیش
بنفش طول موج کمتر انرژی بیشتر
آموزش ویدیویی نور شیمی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷