مبینا زحمت کش
3 ماه پیش
کسی میدونه دمای بدن نوزاد چقدر باید باشه فرق داره با دمای بدن یه فرد بالغ که ۳۷درجه هست؟
سروش مظفری
3 ماه پیش
فرقی نداره با دمای بدن فرد بالغ یکی
ژوان ابراهیم زاده
3 ماه پیش
@سروش مظفری فرق داره ولی نه چندان زیاد
هستی کشاورزی
4 ماه پیش
منظور از تمایز اینجا چیه؟
سروش مظفری
3 ماه پیش
یعنی تشخیص پیدا کردن برای تبدیل به ی چیزی
خدا بزرگه :)
4 ماه پیش
این قسمتی که شماره گذاری شده و نوشته که 1.ساخت هموگلوبین 2.از دست دادن هسته و .. ؛ اینجا مراحل مهمه؟ میتونه به فرایند ساخت پروتئین توی دوازدهم ربطش بده و ترکیبی خاصی بیاد؟؟ چون وقتی هسته نباشه که نمیتونه هموگلوبین بسازه
فاطمه طیبی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر 🌼 آیا خون فقط در رگ های خونی جریان داره خب آخه درون قلب هم جریان داره ولی قلب که رگ نیست؟
خدا بزرگه :)
4 ماه پیش
سلام عزیزم وقتت بخیر. نمیدونم این جمله رو دقیقا کجا دیدی و دقیقا درمورد چی بوده ولی شاید بشه اینطوری گفت که خون داخل حفره های قلب جریان نداره،یعنی اینطوری میشه گفت که فقط واردش میشه و ازش خارج میشه و درحد چند صدم ثانیه توش میمونه ... بازهم شاید تحلیل درستی نباشه . اگر دقیق تر صحبتت رو بگی ممنون میشم.
محدثه باشتنی
8 ماه پیش
سلام ببخشید کمبود اکسیژن چجوری باعث افزایش pHمیشه؟
H. M
5 ماه پیش
سلام و وقت بخیر کمبود o2 باعث میشه که تنفس سلولی کمتر بشه در نتیجه تولید co2 کمتر میشه و این موضوع چون باعث کاهش تولید اسید کربنیک میشه باعث میشه که اسیدیته خون کاهش یابد و خون قلیایی تر شود
ریحانه یزدی
9 ماه پیش
الان میلوئیدی و لنفوئیدی هم نابالغ هستن؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
مطهره اسدپور
9 ماه پیش
اینجا نقش آلبومین رو برای گلوبولین ها نوشته.. اشتباهه؟ هیچکدوم از وظایفی که استاد گفتن برای آلبومین نوشته نشده دقیقه ی 6:10
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اینجای جزوه جای گلوبولین و آلبومین رو جابجا نوشته به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
کوثر حسومی
10 ماه پیش
این گفتار از اون گفتارای پر از چاله فضاییه در این حد که فقط یه اسم گفته رفته اصلا معلوم نیست از کجا اومده؟ اومده چیکار؟ کی اومداصلا؟ هرسال میری جلوتر میفهمی که عه اینی که میگفت از اینجا سر منشع میگرفت متنفرم از اینکه حفظ کنم و بدتر بفهمم که مجبورم حفظ کنم و تا سال بعد یا دوسال بعد منتظر بمونم این حفظیات پایش چیه :/ .....
کوثر حسومی
10 ماه پیش
امسال توی ازمون نهایی یازدهم یه فعالیت توی کتاب شروع میشه میگه ینا رو که یادتون میاد همون مونوسیت و بر و بچ که دهم بهتون گفتیم ... سرجلسه من مغزم مدام بک میزد به نکات دهم قشنگ بساطی بود خلاصه فعالیتا رو باید جدی گرفت جدا از اینکه کتابو میخونید اصلا سخت ترین سوالای زیست یازدهم اون درست نادرستاس شکل کتاب رو باید جوییده باشید :)
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
نفهمیدم کدوم فعالیت رو میگید ولی در کل فعالیت ها و شکل های کتاب درسی خیلی مهمه 👌👍
Ayla ....
10 ماه پیش
پلاکتها که حاصل قطعه قطعه شدن مگاکاریوسیت هستن هسته دارن؟ هسته مگارکاریوسیت بین پلاکتها تقسیم میشه؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
این موارد رو به پشتیبانی سایت بگید تا لحاظ کنند 🌷 خیلی ممنون از دقت شما
غزل غضنفری
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی شما این قسمت رو میدونین چیه اگه میدونین بگین لطفا
احسان وطن خواه
10 ماه پیش
خوناب که چگالی کمتری دارد در سطح لوله و بخش یاخته ای خون که چگالی بیشتری دارد در پایین لوله قرار میگیرد
حنانه اسماعیلی
4 ماه پیش
@غزل غضنفری من نوشتم خوناب در بالای لوله بخش سلولی خون در پایین لوله چون استاد در صحبتاشون گفتن
کسری ناشناس
1 سال پیش
سلام استاد از کلاسینو اومدین اینجا😁
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
نه از اینجا رفتن کلاسینو
آموزش ویدیویی خون زیست شناسی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
مورد شماره ۱ چی یاد بگیریم ، میشه غ