فاطمه عسگری
1 هفته پیش
مگر از مثانه هم آب باز جذب مبشود مگر کیسه ی ماهیچه ای مثانه نیست چرا این سوال صحیح شده مگر اصلا حجم ادرار مثانه تغییر میکنه مگر قورباغه ایم
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
چی یاد گرفتی میشه (ص/غ/ص)؟؟
سروش مظفری
4 هفته پیش
سلام و درود جواب سوال اول ، دوم ، سوم چی یادگرفت به ترتیب ص / ص / غ
مهسا نظری
1 ماه پیش
گفتار ۳ رو نمیزارید؟؟
سینا ندیمی
1 ماه پیش
سلام تو قسمت فصل ها برو فصل ۸ جانوری کل دهمه اونجاست ،بگردی پیدا میکنی !
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
فصل ۸ ویدیو های پایه دهم و فصل ۱۰ ویدیو های پایه یازدهم کلن جانوری ها تدریس شده
امیرحسین صمددوست
3 ماه پیش
گفتار 3فصل5 یعنی گفتار بعدی رو نمیزارین ؟
سینا ندیمی
1 ماه پیش
سلام تو قسمت فصل ها فصل ۸ رو بری جانوریا اونجاست
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
بعد ی سوال دیگه مگه خون بهر،حجم گلبول قرمز به کل خون نیست؟ و مگه تو خون نوتروفیل وجود ندارد پس میشه گفت ماکروفاژها تو خون بهر نقش دارد
فاطمه سادات بهشتیان
7 ماه پیش
در خون نوتروفیل و مونوسیت وجود داره. مونوسیت ها طی دیاپدز از رگ خارج میشن ، تغییر شکل میدن و میشن ماکروفاژ. ماکروفاژها ، بچه های بافتی مونوسیت ها هستن نه ساکنان خون ...
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
تست ۸ گزینه الف رو میشه توضیح بدید من اینطوری تحلیل کردم که چون آمونیاک کم شده پس co2 افزایش یافته و باعث افزایش غلظت H میشه
ابوالفضل کوه پیکر
7 ماه پیش
؟؟؟؟؟؟؟
ابوالفضل کوه پیکر
7 ماه پیش
@ابوالفضل کوه پیکر سید محمد جواب بده
فاطمه سلطانی
9 ماه پیش
میشه گفت در طی ترشح بیش از حد آلدوسترن دیابت بی مزه هم باشه؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
خیر دیابت بی مزه فقط به ضد ادراری مربوط میشه
نیما دشتبان
9 ماه پیش
با سلام کراتین با کراتینین چه تفاوتی دارد؟
آیسان احمدیان
9 ماه پیش
سلام کراتین ترکیبی است که بطور طبیعی در کبد، کلیه و پانکراس تولید میشه ولی کراتینین محصول نهایی متابولیسم کراتین است که توسط کلیه ها دفع میشه.
Amirmahdi Abasi
9 ماه پیش
چرا دقیقا وقتی استادی یا معلمی به من میگه این چیزو نیاز نیست یاد بگیری و بیرون از کتابه و... دقیقا همون دیگه از یادم نمیره.
مهدی شیرزاده
9 ماه پیش
میتونیم برای گلبول قرمز هم بگیم که از ماده معدنی ( آب و CO2) " میتونه سلول ماده ی آلی ( H2CO3 ) " تولید کنه که استاد این مثال نگفتن . (
امیررضا هاشمی
10 ماه پیش
ترشح از نفرون به مویرگ هم داریم ؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
خیر ترشح همیشه به سمت نفرونه
He!ya
11 ماه پیش
میشه فشار خون و فشار اسمزی رو ساده تر برام توضیح بدید؟ متوجه نمیشمشون ویس قبلیتون واضح نبود
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
خلاصش این میشه فشار خون، یعنی نیرویی که از طرف خون به دیواره رگ وارد میشه (که منشاش از بطن هست) منتها تعریف دقیقتر و کلمه به کلمش رو از متن کتاب بخون فشار اسمزی به تعداد ذرات حل شونده در محلول بستگی داره که هر چی بیشتر باشه(یعنی خون غلیظ تر باشه) فشار اسمزی هم بیشتره و بالعکس
He!ya
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی مرسییی
آموزش ویدیویی ترکیب ادرار زیست شناسی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷