ساختار لوییس (قسمت دوم)

4.8/5
(741 رای)

آشنایی با هواکره و ساختار لوویس

آشنایی با هواکره
آشنایی با هواکره

`01:10

ساختار لوییس (قسمت دوم)
ساختار لوییس (قسمت دوم)

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران

ببخشید حالا این ترکیب اسید وقتی دیگه الکرترون ضرفیتی ندارن چطوری به هم می‌چسبند و یه اسید زیاد میسازن

کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مورد دوم باید cl رو وسط بذاریم یا F؟؟؟؟

اونی که تنهاست

برای یاد گیری دقیق ساختار لوئیس باید همه اون جدول عنصر هارو یاد بگیریم !؟ و کجاهای دقیق و مهم هاش میشه بگید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

میگم چرا وقتی تست میزنه استاد سریع میزنه ت نمیزاره فک کنیم همراه با ویدیو بگیم اصلا سریع میگه این درسته

مشکلی نیست وسطش پاز کنید اگر فکر میکنید سریع میگه

چرا در ساخت OH اون تک الکترون از بین می رود

سلام 🪷 از بین نمیره فقط پیوندش رو با اکسیژن نمیکشیم موقع رسم کردن تک الکترون هیدروژن با یکی از الکترون های تنهای اکسیژن پیوند میده ولی موقع رسم نمیکشیم‌شون

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Amir +__- | آکادمی امروز

Amir +__-

1 ماه پیش

سلام ببخشید مزاحم میشم آیا درست حل کردم ؟

مورد ۲ اینطوری باشه بهتر نیست؟

من اینطوری حل کردم😉

سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

در این قسمتی که گفتین ohمیسازیم یعنی چی برای چی اصلا این ترکیب رو میسازیم

برای پیدا کردن الکترون ظرفیت من همیشه قاطی میکنم بعضی ها را چطوری بهتر تشخیص بدم

سلام چطوری باره‌اش را باید تشخیص بدم مثلا po4دارای ۳ بار منفیه

سلام وقت بخیر میشه به بنده بگید ۲۵به روی ۱۶ چطوری محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید

سلام من در رسم +H³oبه جای اینکه از هیدروژن یک الکترون بگیرم از اکسیژن گرفتم ایرادی داره آیا؟؟؟

غزل ایوبی | آکادمی امروز

غزل ایوبی

4 ماه پیش

سلام بچه ها برا شیمی کتاب تست چی بگیرم

سلام🌷 بسته به سطح تستی که میخوای بزنی کتاب های مختلفی هست. ولی من قلمچی میزنم از نظر من خیلی خوبه حتی درسنامش.

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

4 ماه پیش

aروپیداکردنی ۲روازکجاآورد درش ضرب کرد a=۲×۳=۶

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

ما معلم مون میگه هر بلایی که میخوایم میشه سر اتم مرکزی بیاریم ولی استاد میگن نه الان من چکار کنم بدم به اتم مرکزی یا بدم به اتم قوی تر یا ضعیف تر ؟؟؟

داتیو رو معلم ما میگه غلطه چی کار کنم ؟

آموزش ویدیویی ساختار لوییس (قسمت دوم) شیمی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز