= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد مهدی احمدزاده
3 هفته پیش
ببخشید حالا این ترکیب اسید وقتی دیگه الکرترون ضرفیتی ندارن چطوری به هم میچسبند و یه اسید زیاد میسازن
(1)
زهرا شریعتی
1 ماه پیش
چرا در ساخت OH اون تک الکترون از بین می رود
ثمین شیخ علیزاده
1 ماه پیش
سلام 🪷 از بین نمیره فقط پیوندش رو با اکسیژن نمیکشیم موقع رسم کردن تک الکترون هیدروژن با یکی از الکترون های تنهای اکسیژن پیوند میده ولی موقع رسم نمیکشیمشون
فاطمه علی نقی زاده
2 ماه پیش
در این قسمتی که گفتین ohمیسازیم یعنی چی برای چی اصلا این ترکیب رو میسازیم
فاطمه حاتمی
3 ماه پیش
برای پیدا کردن الکترون ظرفیت من همیشه قاطی میکنم بعضی ها را چطوری بهتر تشخیص بدم
فاطمه مصلحی
3 ماه پیش
سلام من در رسم +H³oبه جای اینکه از هیدروژن یک الکترون بگیرم از اکسیژن گرفتم ایرادی داره آیا؟؟؟
ملیکا احتشام تبار
4 ماه پیش
ما معلم مون میگه هر بلایی که میخوایم میشه سر اتم مرکزی بیاریم ولی استاد میگن نه الان من چکار کنم بدم به اتم مرکزی یا بدم به اتم قوی تر یا ضعیف تر ؟؟؟
حسین سعادت یار
7 ماه پیش
چجوری میشه فهمید که چندتا OH میشه ساخت؟
سبحان پرهوده
7 ماه پیش
از روی تعداد o و H
حدیثه عابدینی
7 ماه پیش
سلام وقت شما بخیر. وقتی پیوند داتیو تشکیل میشه توی کشیدن لوییس به صورت خطی اون پیوندی که داتیو بوده رو به صورت پیوند دوتایی میکشیم یا یک خط؟
روناک عباسی مقدم
8 ماه پیش
استاد صالحی بزرگوار امید دارم اول با توکل به خدا و بعد آموزشات فوق العاده و اصولی شما شیمی بالای نود درصد بزنم
(2)
(1)
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷