= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد مهدی احمدزاده
3 هفته پیش
ببخشید حالا این ترکیب اسید وقتی دیگه الکرترون ضرفیتی ندارن چطوری به هم میچسبند و یه اسید زیاد میسازن
سید محمد مهدی حسینی
1 ماه پیش
اونی که تنهاست
ابوالفضل سالاری
1 ماه پیش
برای یاد گیری دقیق ساختار لوئیس باید همه اون جدول عنصر هارو یاد بگیریم !؟ و کجاهای دقیق و مهم هاش میشه بگید
ابوالفضل سالاری
1 ماه پیش
میگم چرا وقتی تست میزنه استاد سریع میزنه ت نمیزاره فک کنیم همراه با ویدیو بگیم اصلا سریع میگه این درسته
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
مشکلی نیست وسطش پاز کنید اگر فکر میکنید سریع میگه
زهرا شریعتی
1 ماه پیش
چرا در ساخت OH اون تک الکترون از بین می رود
ثمین شیخ علیزاده
1 ماه پیش
سلام 🪷 از بین نمیره فقط پیوندش رو با اکسیژن نمیکشیم موقع رسم کردن تک الکترون هیدروژن با یکی از الکترون های تنهای اکسیژن پیوند میده ولی موقع رسم نمیکشیمشون
فاطمه علی نقی زاده
2 ماه پیش
در این قسمتی که گفتین ohمیسازیم یعنی چی برای چی اصلا این ترکیب رو میسازیم
فاطمه حاتمی
3 ماه پیش
برای پیدا کردن الکترون ظرفیت من همیشه قاطی میکنم بعضی ها را چطوری بهتر تشخیص بدم
شیرین مهندس سامان
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر میشه به بنده بگید ۲۵به روی ۱۶ چطوری محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید
فاطمه مصلحی
3 ماه پیش
سلام من در رسم +H³oبه جای اینکه از هیدروژن یک الکترون بگیرم از اکسیژن گرفتم ایرادی داره آیا؟؟؟
غزل ایوبی
4 ماه پیش
سلام بچه ها برا شیمی کتاب تست چی بگیرم
راحیل باقری
3 ماه پیش
سلام🌷 بسته به سطح تستی که میخوای بزنی کتاب های مختلفی هست. ولی من قلمچی میزنم از نظر من خیلی خوبه حتی درسنامش.
ملیکا احتشام تبار
4 ماه پیش
ما معلم مون میگه هر بلایی که میخوایم میشه سر اتم مرکزی بیاریم ولی استاد میگن نه الان من چکار کنم بدم به اتم مرکزی یا بدم به اتم قوی تر یا ضعیف تر ؟؟؟
آموزش ویدیویی ساختار لوییس (قسمت دوم) شیمی شیمی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷