= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
غزل ایوبی
4 ماه پیش
سلام بچه ها برا شیمی کتاب تست چی بگیرم
راحیل باقری
3 ماه پیش
سلام🌷 بسته به سطح تستی که میخوای بزنی کتاب های مختلفی هست. ولی من قلمچی میزنم از نظر من خیلی خوبه حتی درسنامش.
فاطمه طهماسبی
4 ماه پیش
NO به خاطر تک الکترونش واکنش پذیره به خاطر همین آلاینده محسوب می شه؟ و چرا استاد در ویدیو قبل ترکیب حاصل از یک هیدروژن و اکسیژن رو به صورت (HO-) ولی NO رو به این صورت ننوشتند در صورتی که هردو تک الکترون دارند
فاطمه طهماسبی
4 ماه پیش
روش شبیه سازی برای چه مولکول هایی جواب نمیده ؟ برای مثال -(N3) رو نمی تونیم مثل N2O رسم کنیم
محمدمتین محمدعلی زاده
5 ماه پیش
از صبح نشستم تا همین الان که ساعت ۵.۴۱ صبح هست تموم کردم🤦🏼🤦🏿😂❤️❤️💔😢
(4)
سمیه جعفری
5 ماه پیش
هالوژن یعنی چی
5 ماه پیش
اعضای گروه ۱۷
foad Azarmina
5 ماه پیش
آخرین گروه از جدول تناوبی که میشه گروه ۱۸ که لایه آخرین آنها همیشه پر هست که به گاز های نجیب هم معروف هستن
foad Azarmina
5 ماه پیش
@ خیر. ۱۸ دوست عزیز
محمدمتین محمدعلی زاده
5 ماه پیش
@foad Azarmina یعنی همون از های نجیب؟!
foad Azarmina
5 ماه پیش
@محمدمتین محمدعلی زاده بله درسته هم به گاز نجیب معروف هستن هم به هالوژن ها که مدار آخر پری دارن ❤️
الناز ریواز
5 ماه پیش
به گروه ۱۷ در جدول تناوبی (گروه ۷ اصلی)میگن هالوژن ها یعنی عناصر فلوئور(F) کلر(Cl) برم (Br) ید(I) استاتین(At) تنسینه(Ts)
الناز ریواز
5 ماه پیش
@foad Azarmina نه اعضای گروه ۱۷ میشن هالوژن ها نه ۱۸
روناک عباسی مقدم
8 ماه پیش
استاد آیا اینکه مثلا از هرکدوم که الکترونگاتیو تر هست که باید الکترون کم یا اضاف کنیم بستگی به همون قاعده الکترونگاتیو داره ?
ابوالفضل عبدی وش
7 ماه پیش
بله طبق اون قاعده باید از عنصر ها الکترون کم و زیاد کرد
(1)
مریم زراعت پیشه
9 ماه پیش
@مریم زراعت پیشه برایN2o5 اشتباه گفتم اتم رو نصف نمی کنیم ترکیب رو نصف میکنیم. ببخشید🤍
ایمان حاج رضابیگی
7 ماه پیش
@مریم زراعت پیشه سلام رفیق واسه دومیه یدونه داتیو از ید بده به کلر درست میشه
فاطمه تفاخ
9 ماه پیش
در دقیقه 14/33 رسم مولمولN2o5 متوجه نشدم
Ali Fathabadi
8 ماه پیش
ثمین شیخ علیزاده
1 ماه پیش
مورد ۲ اینطوری باشه بهتر نیست؟