یادبگیریم4:ساختار لوییس (قسمت سوم)

4.9/5
(54 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با هواکره و ساختار لوویس

ساختار لوییس (قسمت دوم)
ساختار لوییس (قسمت دوم)

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران
Amir +__- | آکادمی امروز

Amir +__-

1 ماه پیش

سلام ببخشید مزاحم میشم آیا درست حل کردم ؟

مورد ۲ اینطوری باشه بهتر نیست؟

من اینطوری حل کردم😉

سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

غزل ایوبی | آکادمی امروز

غزل ایوبی

4 ماه پیش

سلام بچه ها برا شیمی کتاب تست چی بگیرم

سلام🌷 بسته به سطح تستی که میخوای بزنی کتاب های مختلفی هست. ولی من قلمچی میزنم از نظر من خیلی خوبه حتی درسنامش.

NO به خاطر تک الکترونش واکنش پذیره به خاطر همین آلاینده محسوب می شه؟ و چرا استاد در ویدیو قبل ترکیب حاصل از یک هیدروژن و اکسیژن رو به صورت (HO-) ولی NO رو به این صورت ننوشتند در صورتی که هردو تک الکترون دارند

روش شبیه سازی برای چه مولکول هایی جواب نمیده ؟ برای مثال -(N3) رو نمی تونیم مثل N2O رسم کنیم

از صبح نشستم تا همین الان که ساعت ۵.۴۱ صبح هست تموم کردم🤦🏼🤦🏿😂❤️❤️💔😢

(4)

شمس تبریزی | آکادمی امروز

شمس تبریزی

5 ماه پیش

بهترین استاد شیمی هستن واقعا

(5)

هالوژن یعنی چی

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

5 ماه پیش

اعضای گروه ۱۷

foad Azarmina | آکادمی امروز

foad Azarmina

5 ماه پیش

آخرین گروه از جدول تناوبی که میشه گروه ۱۸ که لایه آخرین آنها همیشه پر هست که به گاز های نجیب هم معروف هستن

foad Azarmina | آکادمی امروز

foad Azarmina

5 ماه پیش

@‌ ‌ خیر. ۱۸ دوست عزیز

@foad Azarmina یعنی همون از های نجیب؟!

foad Azarmina | آکادمی امروز

foad Azarmina

5 ماه پیش

@محمدمتین محمدعلی زاده بله درسته هم به گاز نجیب معروف هستن هم به هالوژن ها که مدار آخر پری دارن ❤️

به گروه ۱۷ در جدول تناوبی (گروه ۷ اصلی)میگن هالوژن ها یعنی عناصر فلوئور(F) کلر(Cl) برم (Br) ید(I) استاتین(At) تنسینه(Ts)

@foad Azarmina نه اعضای گروه ۱۷ میشن هالوژن ها نه ۱۸

بهترین استاد آکادمی امروز 👏👏👏👏👏👏👏👏👏

(2)

عجب پکیج نابی بود حرف نداشت😃👏

(2)

استاد آیا اینکه مثلا از هرکدوم که الکترونگاتیو تر هست که باید الکترون کم یا اضاف کنیم بستگی به همون قاعده الکترونگاتیو داره ?

بله طبق اون قاعده باید از عنصر ها الکترون کم و زیاد کرد

فاطمه تفاخ | آکادمی امروز

فاطمه تفاخ

9 ماه پیش

رسم این 3تا رو با توضیح اگ کسیبلده بده ممنون🙏🏻🙂

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@مریم زراعت پیشه برایN2o5 اشتباه گفتم اتم رو نصف نمی کنیم ترکیب رو نصف میکنیم. ببخشید🤍

@مریم زراعت پیشه سلام رفیق واسه دومیه یدونه داتیو از ید بده به کلر درست میشه

فاطمه تفاخ | آکادمی امروز

فاطمه تفاخ

9 ماه پیش

در دقیقه 14/33 رسم مولمولN2o5 متوجه نشدم

Ali Fathabadi | آکادمی امروز

Ali Fathabadi

8 ماه پیش

ی اکسیژن بگیر ازش نصفش کن رسمش کن قبل از اینکه وصل کنی اکسیژن رو بهش بده بعد وصل کن ما بین نیتروژن قرار میکیره ولی اوکیه دیگه حله...

واقعا تدریس استاد بی نظیره

(5)

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

10 ماه پیش

جواب چی یاد گرفتی

(1)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

عااالی

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

10 ماه پیش

یعنی توN2O4داتیو میده