یادبگیریم3:ساختار لوییس (قسمت دوم)

4.9/5
(75 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با هواکره و ساختار لوویس

ساختار لوییس (قسمت دوم)
ساختار لوییس (قسمت دوم)

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران

ببخشید حالا این ترکیب اسید وقتی دیگه الکرترون ضرفیتی ندارن چطوری به هم می‌چسبند و یه اسید زیاد میسازن

(1)

کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مورد دوم باید cl رو وسط بذاریم یا F؟؟؟؟

اونی که تنهاست

چرا در ساخت OH اون تک الکترون از بین می رود

سلام 🪷 از بین نمیره فقط پیوندش رو با اکسیژن نمیکشیم موقع رسم کردن تک الکترون هیدروژن با یکی از الکترون های تنهای اکسیژن پیوند میده ولی موقع رسم نمیکشیم‌شون

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

در این قسمتی که گفتین ohمیسازیم یعنی چی برای چی اصلا این ترکیب رو میسازیم

برای پیدا کردن الکترون ظرفیت من همیشه قاطی میکنم بعضی ها را چطوری بهتر تشخیص بدم

سلام من در رسم +H³oبه جای اینکه از هیدروژن یک الکترون بگیرم از اکسیژن گرفتم ایرادی داره آیا؟؟؟

ما معلم مون میگه هر بلایی که میخوایم میشه سر اتم مرکزی بیاریم ولی استاد میگن نه الان من چکار کنم بدم به اتم مرکزی یا بدم به اتم قوی تر یا ضعیف تر ؟؟؟

داتیو رو معلم ما میگه غلطه چی کار کنم ؟

چطوری بعد از رسم مطمئن بشیم درست کشیدیم

(1)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

چجوری میشه فهمید که چندتا OH میشه ساخت؟

از روی تعداد o و H

سلام وقت شما بخیر. وقتی پیوند داتیو تشکیل میشه توی کشیدن لوییس به صورت خطی اون پیوندی که داتیو بوده رو به صورت پیوند دوتایی میکشیم یا یک خط؟

میشه اینو توضیح بدید؟؟؟؟؟

کدومش؟

استاد صالحی بزرگوار امید دارم اول با توکل به خدا و بعد آموزشات فوق العاده و اصولی شما شیمی بالای نود درصد بزنم

(2)

🤣😂

درسته؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)