برایند میدان الکتریکی + میدان الکتریکی صفر

4.9/5
(300 رای)

میدان الکتریکی

 میدان الکتریکی + میدان الکتریکی در اطراف یک ذره باردار
میدان الکتریکی + میدان الکتریکی در اطراف یک ذره باردار

`01:37

 برایند میدان الکتریکی + میدان الکتریکی صفر
برایند میدان الکتریکی + میدان الکتریکی صفر

`00:51

 تست برایند میدان الکتریکی (1)
تست برایند میدان الکتریکی (1)

`00:44

 تست برایند میدان الکتریکی (2)
تست برایند میدان الکتریکی (2)

`01:00

 تست برایند میدان الکتریکی (3) + ویژگی های خطوط میدان الکتریکی
تست برایند میدان الکتریکی (3) + ویژگی های خطوط میدان الکتریکی

`02:10

2 تمرین

سوالات دیگران

اینجا فقط سوال پرسیده میشه؟چند بار کامنت گذاشتم کسی جواب نداد چی یاد گرفتی گزینه ۲؟

هر سوالی داشتید میتونید بپرسید در مورد جواب چی یاد گرفتی هم تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

@سید محمد متین رشادی شما میدونید چرا گفتگوی آنلاین جواب نمیده

مریم نوروزی | آکادمی امروز

مریم نوروزی

2 هفته پیش

@فاطمه سلطانی موقعی که میخواستی دوره رو بخری یکی از مشاورین باهات تماس میگرفت اگه شمارش رو داری کارت رو به اون بگو گفتگوی انلاین بعد از یکی دو هفته جواب میدن سرشون شلوغه

فقط خواستم بگم خسته نباشید

هر دو گزینه‌ دو

سلام میشه سوال دوم چی یاد گرفتی رو برام توضیح بدید

چک کن قرار دادم

توی این مثال هم از کجا فهمید که بر هم عمود هستن ؟

از کجا میشه فهید که میدان ها برهم عمودند ؟

الان تو این قسمت چونکه میدان رو برداری داده ، ایا نباید منفی بودن میدان پایینی ( میدانی که تو مخرج هست ) لحاظ بشه ؟

در جواب سوال یادگرفتی مگه نگفتیم اگه همنام میشه بیرون الان چرا برعکس؟

علی رادمهر | آکادمی امروز

علی رادمهر

6 ماه پیش

بسم الله الرحمن الرحیم یک مسأله رو میخواستم عرض کنم اما در رابطه درس نیست ما داریم در دوران غیبت حضرت مهدی علیه السلام به سر می‌بریم دورانی که الان نایب ایشون حضرت امام خامنه ای قدس سره بر ما حکومت میکنند انقلابی که رخ داد توسط حضرت امام خمینی رحمه‌الله طبق فرموده ایشون این انقلاب کار من نبود کار خود خدا و امام زمان علیه السلام بود(صحیفه امام رحمه‌الله) و خودتان را برای دیار با امام زمان علیه السلام آماده کنید(صحیفه امام رحمه‌الله علیه ) و کلی نشانه که دارند میگویند ما چیزی تا قله نماندیم ما مردم ایران نشان دادیم عرضه دفاع از نایب امام زمان علیه السلام را داریم ما باید تمام تلاش مان را کنیم تا امام زمان علیه السلام مانند امام حسین علیه السلام زیر تازیانه اسب ها نشوند در کربلا و مانند حضرت زهرا علیه السلام نشوند پهلو شکسته تا مانند حضرت عباس علیه السلام نشوند دست بریده تا مانند امام علی علیه السلام نشوند سر مبارک شکافته در آخرین پیج تاریخی هستیم الان باید موضع گیری کنیم یا باید پشت امام زمان علیه السلام باشیم یا پشت دیگران ما انسان هستیم نه آقا نه خانم نه دکتر نه مهندس و.... ما انسان هستیم معاون خداوند متعال ما انسان هستیم بعد از خداوند متعال دومین موجود برتر کل عالم ما انسان هستیم خداوند می‌توانست ما را پشه بیافریند اما ما را انسان آفرید از روی لطفش لبیک یا مهدی علیه السلام برای ظهور و سلامتی آقا مهدی علیه السلام صلوات https://eitaa.com/ostad_shojae http://montazer.ir/ حتمااااا عضو شوید 👆👆👆 واسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

داداش مگه اومدی حسینیه 😂😂😂

چی یاد گرفتی ۱ میشه گزینه ۳ و سوال ۲ میشه گزینه ۲ درسته ؟تو پاسخنامه جواب این قسمت رو نزاشته بود پریده بود این سوال رو

سلام ببخشید اینجا E یک مگه نباید فاصلش دو باشه؟

درود میشه دوباره این سوالو توضیح بدید مگه زیر E1 2 متر نیست چرا برا E2 حسابش کردیم

دمت گرم مشتی

سلام میشه چی یادگرفتی ۱و توضیح بدین

ویژگی های خطوط میدان الکتریکی چرا نیست؟؟؟؟؟

سلام چرا هست داخل باکس چهارم آخره توی این باکس نیست

گزینه ۲ میشه

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

آموزش ویدیویی برایند میدان الکتریکی + میدان الکتریکی صفر فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز