بیماری های چشم

4.9/5
(537 رای)

حواس ویژه

 بینایی و چشم(قسمت1)
بینایی و چشم(قسمت1)

`01:14

 بینایی و چشم(قسمت2)
بینایی و چشم(قسمت2)

`01:33

 تطابق
تطابق

`01:20

1 تمرین

 بیماری های چشم
بیماری های چشم

`00:47

1 تمرین

 شنوایی و تعادل
شنوایی و تعادل

`01:50

1 تمرین

 بویایی و چشایی
بویایی و چشایی

`01:41

1 تمرین

سوالات دیگران

و یک سوال دیگه آیا امکانش هست بع جای همگرا واگرا توی تستا از محدب و مقعر استفاده کنه؟ کدوم‌محدبه و کدوم مقعر؟

ببخشید یعنی وقتی که چشم یه نفر میگن ضعیف تر شده یا به اصطلاح درجه چشم بالا رفته ینی کره چشم هی بزرگتر میشه در نزدیک بینی؟ یا توی دور بینی کره کوچیکتر میشه ؟ یا توی دایل دوم یعنی عدسی مدام ضخیم تر میشه یا نازک تر؟؟

محیا جباری | آکادمی امروز

محیا جباری

2 ماه پیش

بچه ها تشریح چشم گاو تو بخش جانوریه؟

نه منم پیدا نکردم...

محیا جباری | آکادمی امروز

محیا جباری

2 ماه پیش

غ ص غ غ

زهرا جعفری | آکادمی امروز

زهرا جعفری

4 ماه پیش

الان توی نزدیک بینی کره چشم از حالت طبیعی بزرگتر بشه فاصله شبکیه تا عدسی و قرنیه بیشتر از حالت عادی و ضخامت عدسی از حالت طبیعی کوچکتر بشه بشه فاصله کمتر میشه تو جزوه نوشته بود مگه نباید عدسی رو هم بزرگتر میشد؟

تو فرد نابینا هم نمیشه گفت ماده حساس به نور تجزیه نمیشه . شاید مشکل از لوب پس سری ش باشه و تا اونجا پیام بینایی بره 😄

مگه استیگما در مورد یک جسم نبود ؟ اینکه گفته اجسام!!!!

سمیه اسدی | آکادمی امروز

سمیه اسدی

6 ماه پیش

غ ص غ غ

سلام ؛ ببخشید ، افراد نزدیک بین اجسام دور را اصلا نمی بینند ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

محیا جباری | آکادمی امروز

محیا جباری

2 ماه پیش

ناواضح و تار می‌بیند نه اینکه اصلا نبینند

اینجا میتونیم تو گزینه 4 ک نوشته بیشتر از معمول گیر بدیم اگه عدسی نازکترم بشه فاصله اندکه ن بیشتر

تست خیلی عجیب بود و غیر استاندارد بود

اگه بگیم از عینکی که دارای عدسی همگرا کننده باید استفاده کنیم در دیدن اجسام دور که مشکلی نداره اگه اونو همگرا کنه جلوی شبکیه نمی افته؟

z z | آکادمی امروز

z z

7 ماه پیش

سلام بله درسته درواقه فرد در دیدن نزدیک مشکل داره و باید همگرا باشه تا روی شبکیه بیوفته نه دیگه جلوی شبکیه نمی افته چون عینک رو براساس شماره میدن به نظرم به خاطر همین شاید مثلا اون همگرایی شماره عینک بیشتر باشه یا کمتر همین اتفاق ها میوفته

یعنی اگه کره چشم یک انسانی نسبت به حالت اولیه اندازش بزرگتر باشه صرفا چشم از قسمت های پشتی عدسی افزایش اندازه میدن چون استاد در مقایسه فاصله در افزایش اندازه نسبت به حالت اولیه قسمت های جلویی رو نسبت به شبکیه بررسی کردن پس یعنی انداره کره چشم از قسمت های جلویی عدسی تغییر نیافته؟؟

یاسین  طعنه  | آکادمی امروز

یاسین طعنه

8 ماه پیش

یادبگیریم تشریح چشم گاو نیست؟

توی فصل جانوری یعنی فصل دهه

..  . | آکادمی امروز

.. .

8 ماه پیش

چرا استیگماتیسم هم گرفتن؟ از کجا بفهیمم منظور سوال چیه؟ برخی پرتوها یا همش؟

آموزش ویدیویی بیماری های چشم زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز