تست های برگزیده فصل1 جمع بندی

4.7/5
(160 رای)

مدل سازی + کمیت های فیزیکی + تبدیل یکا + نمادگذاری علمی + دقت اندازه گیری + چگالی ، جمع بندی

فیزیک و اندازه گیری جمع بندی
فیزیک و اندازه گیری جمع بندی

`00:55

تست های برگزیده فصل1 جمع بندی
تست های برگزیده فصل1 جمع بندی

`01:08

سوالات دیگران
ساغر شاکری | آکادمی امروز

ساغر شاکری

3 سال پیش

سلام من وتقعا متوجه نمیشم چرا اخر فیلم یهو گفت یک دوم یعنی اصلا از کجا اومد جواب سوالات بقیه رو هم درین باره دیدم و باز نفهمیدم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Mahya Baghban | آکادمی امروز

Mahya Baghban

3 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب وای دمت گرم منم همینو سوال داشتم با توضیحت کامل فهمیدم🥲

@Mahya Baghban خواهش میکنم عزیزم🧡

fatemeh gorji | آکادمی امروز

fatemeh gorji

3 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب خوب این طوری خیلی پیچیده میشه

@fatemeh gorji نه عزیزم مطلب پیچیده ای نیست یکم که ازش استفاده کنی برات چیز ساده ای میشه. و خیلی جاها در محاسبات به کارت میاد🧡

@فاطمه رحیمی نسب سلام عزیزم میشه بگید چرا استاد ۲ و ۳ رو درهم ضرب نکرد؟؟؟؟ خو این که + نبود اینا ضربه چرا توان ۲ با ۳ شد ۵ . باید میشد ۶

@آتوسا عسکری سلام عزیزم:) در اعداد تواندار این نکته هست که اگر دو تا عدد تواندار با پایه های برابر در هم ضرب بشن، یکی از پایه هارو مینویسیم و توان هارو با هم جمع میکنیم.

سلام رفیق یک دوم یعنی 0/5 اینو میشه نوشت 5ضربدر 10به توان منفی 1 بعد با 10 به توان منفی 5 جمعش میکنی میشه 5ضربدر ده به توان منفی6

@فاطمه رحیمی نسب من باز نمفهمیدم این یک دوم از کجا اومد

آهو دائمی  | آکادمی امروز

آهو دائمی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب میشه اینطوری هم حساب نشه روش دیگه ای هم هست من بازم توجه نشدم

@آهو دائمی جواب به صورت صوتی می باشد:)

Z Kh | آکادمی امروز

Z Kh

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام خیلی کامل توضیح دادید👌🏼 ممنون💛

عزیز یک دوم برابر نصف است و نصف هم میشه نیم

@فاطمه رحیمی نسب سلام ببخشید من اومدم یه کار دیگه کردم اومدم مخرج رو که 2 ضرب در 100 بود رو نوشتم 2 ضربدر 10 به توان 2 بعد اومدم 10 به توان 2 رو بردم صورت و شد 10 به توان منفی 2 و جواب شد یک دوم ضرب در 10 به توان منفی 5 درسته

@فاطمه رحیمی نسب اون یک دوم 1 صورت از ساده کردن 9با 30 و 60 بدست اومد دیگه درسته

این فیلما مگه کی ضبط شد ک اخرین سوال پرسیده شده این مال سه سال پیش بوده

من اصلا متوجه این سوال نشدم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@فاطمه رحیمی نسب متوجه شدم خیلی ممنون♥️

@فاطمه رحیمی نسب ممنون بابت توضیح خوبتون منم متوجه نمی‌شدم ولی ویسی که گذاشتین خیلی کمک کرد بهم و خیلی مفید بود 🌹♥️

غزل صیدی | آکادمی امروز

غزل صیدی

2 سال پیش

ایکس هرچی هست باید برحسب متر باشه و یکای دیگری بجز متر نداشته باشه حالا هرچقدر ضریب توان یا جمع اینا میخواد داشته باشه پس باید ثانیه هارو باید حذف کنیم

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید

الهه حسینی | آکادمی امروز

الهه حسینی

2 ماه پیش

چرا جواب این میشه من متوجه نشدم

رقیه مرمزی | آکادمی امروز

رقیه مرمزی

3 ماه پیش

سلام میشه این سوال رو بیشتر توضیح بدین آخه هنگام تدریس هیچ توضیحی نداده شده و الان اومده تست حل کنه لطفاً بیشتر توضیح بدین

سلام وقت بخیر .جواب سوال قبلی رو متوجه شدم توضیحات اقای سید رشادی رو گوش دادم متوجه شدم ممنونم.فقط توی تمرین یادبگیریم ۱ سوال چهارم گزینه ۴ گرما با دما فرق داره؟؟ چرا توی جوابش گفته گرما ژول است؟؟

سلام وقت بخیر .ببخشید مفهوم سوال رو متوجه نشدم؟؟

جمع بندی تست های برگزیده فصل1 جمع بندی جمع بندی فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز