ساغر شاکری
3 سال پیش
سلام من وتقعا متوجه نمیشم چرا اخر فیلم یهو گفت یک دوم یعنی اصلا از کجا اومد جواب سوالات بقیه رو هم درین باره دیدم و باز نفهمیدم
Mahya Baghban
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب وای دمت گرم منم همینو سوال داشتم با توضیحت کامل فهمیدم🥲
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
@Mahya Baghban خواهش میکنم عزیزم🧡
fatemeh gorji
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب خوب این طوری خیلی پیچیده میشه
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
@fatemeh gorji نه عزیزم مطلب پیچیده ای نیست یکم که ازش استفاده کنی برات چیز ساده ای میشه. و خیلی جاها در محاسبات به کارت میاد🧡
آتوسا عسکری
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام عزیزم میشه بگید چرا استاد ۲ و ۳ رو درهم ضرب نکرد؟؟؟؟ خو این که + نبود اینا ضربه چرا توان ۲ با ۳ شد ۵ . باید میشد ۶
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
@آتوسا عسکری سلام عزیزم:) در اعداد تواندار این نکته هست که اگر دو تا عدد تواندار با پایه های برابر در هم ضرب بشن، یکی از پایه هارو مینویسیم و توان هارو با هم جمع میکنیم.
عباس مطریان پور
3 سال پیش
سلام رفیق یک دوم یعنی 0/5 اینو میشه نوشت 5ضربدر 10به توان منفی 1 بعد با 10 به توان منفی 5 جمعش میکنی میشه 5ضربدر ده به توان منفی6
مطهره غلامی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب من باز نمفهمیدم این یک دوم از کجا اومد
آهو دائمی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب میشه اینطوری هم حساب نشه روش دیگه ای هم هست من بازم توجه نشدم
Z Kh
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام خیلی کامل توضیح دادید👌🏼 ممنون💛
یگانه میان ابادی
2 سال پیش
عزیز یک دوم برابر نصف است و نصف هم میشه نیم
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام ببخشید من اومدم یه کار دیگه کردم اومدم مخرج رو که 2 ضرب در 100 بود رو نوشتم 2 ضربدر 10 به توان 2 بعد اومدم 10 به توان 2 رو بردم صورت و شد 10 به توان منفی 2 و جواب شد یک دوم ضرب در 10 به توان منفی 5 درسته
زینب جهانشاهلو
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب اون یک دوم 1 صورت از ساده کردن 9با 30 و 60 بدست اومد دیگه درسته
فاطمه بابایی پور
5 ماه پیش
این فیلما مگه کی ضبط شد ک اخرین سوال پرسیده شده این مال سه سال پیش بوده
فریده خردمند
3 سال پیش
من اصلا متوجه این سوال نشدم
مبینا برازنده
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب متوجه شدم خیلی ممنون♥️
اسما جرکانی
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب ممنون بابت توضیح خوبتون منم متوجه نمیشدم ولی ویسی که گذاشتین خیلی کمک کرد بهم و خیلی مفید بود 🌹♥️
غزل صیدی
2 سال پیش
ایکس هرچی هست باید برحسب متر باشه و یکای دیگری بجز متر نداشته باشه حالا هرچقدر ضریب توان یا جمع اینا میخواد داشته باشه پس باید ثانیه هارو باید حذف کنیم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید
رقیه مرمزی
3 ماه پیش
سلام میشه این سوال رو بیشتر توضیح بدین آخه هنگام تدریس هیچ توضیحی نداده شده و الان اومده تست حل کنه لطفاً بیشتر توضیح بدین
مهدی حاجی زاده
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر .جواب سوال قبلی رو متوجه شدم توضیحات اقای سید رشادی رو گوش دادم متوجه شدم ممنونم.فقط توی تمرین یادبگیریم ۱ سوال چهارم گزینه ۴ گرما با دما فرق داره؟؟ چرا توی جوابش گفته گرما ژول است؟؟
جمع بندی تست های برگزیده فصل1 جمع بندی جمع بندی فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)