= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه اسکندری
3 سال پیش
سلام وقت بخیر فکر میکنم این سوال اشتباه حل شد چرا کسینوس 30 درجه رو استاد 1/2 گرفتند؟؟
محدثه اسکندری
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب من بازم متوجه نشدم چطور زاویه بین f , fx 60 درجست؟؟چون حتی استاد با دست نشون میدن زاویه رو میگند این زاویه ک 30 درجست میسه یک دوم
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
اشتباه لفظی استاد بود چون کسینوس 60میشه 1/2 وحل تست درسته
دانیال محمدیان
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب چجوری فهمیدن زاویه 60 درجه داره که گفته کسینوس 60 درجه>؟؟؟؟؟
حدیث پناهی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر میشه این سوال رو یه بار واسم به طور کامل توضیح بدید ممنون میشم:)
شروین رمضانی
3 سال پیش
سلام حدیث خانم توی این تست انرژی مصرفی را داده و چون در خلا هست انرژی مکانیکی پایسته است و چون رها میشود تندی ثابت اولیه صفر است و از فرمول یک دوم وزن ضربدر تندی دوم به توان دو کار را حساب میکنیم که میشه 1600 و از فرمول بازده. مساوی است با توان مفید بر روی توان ورودی ضرب در 100 بازده را بدست می اوریم
مبین الفتیان
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب ببخشید پس mgh چی شد چرا اصلا از اون استفاده نمیکنیم؟ توی درسنامه برای اینکه توان مفید رو بدست بیاریم یه طرف مساوی توان مفید پمپ بعلاوه منفیه mgh میذاشتیم و یک طرف دیگه مساوی کار کل انجام شده . اینجا چرا از mgh استفاده نکردیم؟
امیرمحمد مهدی پور
3 سال پیش
سلام چرا 4/2رفت زیر
پارسا روزامید
2 ماه پیش
ببخشید تو این سوال چطوری باید تشخیص بدیم که باید از روش انرژی مکانیکی حل کنیم؟ من همه فرمول ها و روش های حل مسئله رو بلدم فقط نمیتونم تشخیص بدم که سوال رو باید از کدام روش(انرژی مکانیکی و جنبشی و پتانسیل گرانشی و...) حل کنم اگر کسی تونست راهنماییم کنه🌹
نرگس یاراحمدی
3 ماه پیش
سلام اینجا چرا گزینه ۱جواب شد مگه سرعت اولیه و ارتفاع بستگی داره هر دو یکسانه
فاطمه علی زاده
3 ماه پیش
اگر جسم با تندی ثابت حرکت کنه شتاب همیشه صفر نمیشه؟
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
اگر جهت حرکتش تغییر کنه، خیر
فاطمه علی زاده
3 ماه پیش
از کجا بفهمیم نیاید از انرزی مکانیکی استفاده کنیم؟ چون من ازاین روش رفتم گزینه دو اومده
نرگس یاراحمدی
3 ماه پیش
سلام چرا دراین سوال ۲ تست پتانسیل گرانشی ۴۰۰ تقسیم دو نکرد ضربدر دو کرد نمیفهمم اینو
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
سلام آکادمی امروز واقعا یکی از بهترین آکادمی های کنکوری می باشد و واقعا نسبت به بسیاری از مراکز آموزشی خیلی بهتره ولی فقط چند وقته که به آن توجه نشده لطفاً اگه میشه فیلم ها را جدید کنید این تنها عیب آکادمی امروز است
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
کی باید از از کسینوس ۶۰ استفاده کنیم و کی از سینوس ۶۰ در این سوال از کجا بدانم ؟
جمع بندی تست های برگزیده فصل3 جمع بندی جمع بندی فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام عزیزم:) استاد اشتباه لفظی کردن و گفتن کسینوس ۳۰. درواقع زاویه بین F و Fx برابر با ۶۰ درجه است و کسینوس ۶۰ میشه یک دوم