تست های برگزیده فصل4 جمع بندی

4.7/5
(53 رای)

دما و دماسنجی + انبساط های گرمایی + مفاهیم گرما + دمای تعادل + روش های انتقال گرما + قانون گازها ، جمع بندی

دما وگرما جمع بندی
دما وگرما جمع بندی

`01:20

تست های برگزیده فصل4 جمع بندی
تست های برگزیده فصل4 جمع بندی

`01:11

سوالات دیگران

سلام ممکنه روش معمولیش هم قرار بدید ؟... ایا اصن از روش تشریحی حل میشه؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@فاطمه رحیمی نسب متشکرمممم :)

. . | آکادمی امروز

. .

3 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام اگر اینطور که شما میگید Mپرین برابر با مقدار یخ ذوب شده باشه ،پس اون مقدار یخ ذوب نشده کجا رفته؟خب اونم که تو لیوانه(برای همین هست که میگیم مخلوط اب و یخ داریم)ما که نمی تونیم بگیم یخ ذوب نشده را از لیوان در اوردن بعد جرمش را گزارش دادن!

@. . جواب به صورت صوتی می باشد:)

رضا آفاقی | آکادمی امروز

رضا آفاقی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب میشه عکس راه حلش رو بگذارید؟

@رضا آفاقی عکسش رو براتون قرار دادم🌻

رضا آفاقی | آکادمی امروز

رضا آفاقی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب لطف کردید🌹

@فاطمه رحیمی نسب اینجا اون قسمتی که سبز رنگ نوشته شده چطور بدست اومد

@فاطمه جعفرزاده جواب به صورت صوتی می باشد:)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام وقت بخیر دوتا معادله چطور تشکیل شده؟

@زهرا باقری جواب به صورت صوتی می باشد:)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی درسته ممنون از پاسخگویی تون👍🌹

ببخشید میشه با یک روش دیگه هم رفت چون من واقعا گیج شدم . اگر هست خواهشاً یکی بگه و برام توضیح بده . لطفاً ریپلای بزنین تا اعلان بیاد تشکر

روسم اشتباهه میشه درستشو بگید چون بعد ساده سازی اخرش به 720 میرسم نه 320

بچه ها ببخشید طبیعیه که نمیتونم خودم تشخیص بدم باید از کدوم فرمولا استفاده کنم هم روش های تکنیکی رو یاد گرفتم هم روش اصلی رو اما نمیدونم کجا و کی باید ازش استفاده کنم

مثلا میدونم چی میخاد به چی تبدیل بشه و چقد مونده و اینا ولی تو روش تشریحی توی تعیین کردن کیو ها و رابطه شون همیشه میمونم

@مطهره طالبی باید دلتا تتا ها رو کجا منفی و کجا مثبت در نظر بگیریم نمیفهمم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

خیلیی سخت بود دو تای اخر

هر جا سوال داشتید بپرسید ترجیحا ریپلای نباشه 🌷

من همه جا رو متوجه شدم به جر یه تیکه، چرا گفتیم 23 ضربدر 10 به توان منفی 4؟برای تبدیل چی به چی بوده؟ آخه سوال mmمیخواد!

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

در محاسبات ۹۰=۹/۵ تتا ۹۰ رو چرا به ۵ ساده نکردیم!؟ و از اون طرف بازم چرا ۱۰ رو به ۵ ساده نکردیم؟!

سلام ریاضی داخل با ریاضی خارج چه فرقی می کنه

اصلا نفهمیدم چیشد چرا اینجوری شد این همه پیچیدگی چی بود

میتونی بگی اونی که افا بیشتری دارد که المینیوم است طولش بیشتره یعنی بنویسی تغیرات المینیوم = تغیرات فولاد +2.3 بعد تغیرات رو ببری یک طرف یک فاکتور بگیری با جایگذاری راحت به جواب برسی البته اگر این تیپ را بشناسی مستقیم سراغ قسمت اخر فاکتور گیری و جایگذاری میری

با امتحان گزینه ها هم میشه اگر وقت داشته باشیم.

بله ولی احتمالا وقت گیر بشه

چرا میگن هرجا آب صفر دیدین مخلوط حساب کنین. آب ثفر خودشیه حالت جدا هست برای وقتی که Q آب و یخ با هم براب باشن. اینجا میشه ولی همه سوالا که نمیشه اب صفر رو مخلوط در نطر بگیریم

ببخشید با این روش هم میشد سوالو حل کنیم؟ یا فقط برای این سوال جواب درست اومده

اینجا نیاز بود تبدیل کنی دقیقه رو ب ثانیه ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا به جای Q نوشت 56*100 مگه توی فرمول گرما نباید بزاریم پس چرا استاد گرما رو در زمان ضرب کرد ؟

سلام:) چون ما داخل کل بازه 56 دقیقه گرما رو میخوایم و سوال داخل بازه یک دقیقه بهمون گرما رو گزارش کرده. پس ضرب در 56 دقیقه میکنیم که گرمای کل به دست بیاد...

سلام روش حل سوال

جمع بندی تست های برگزیده فصل4 جمع بندی جمع بندی فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز