زهرا کبودخانی
2 سال پیش
سلام خانم رحیمی عزیز وقت تون بخیر . من کامنت ها رو هم خوندم ولی متوجه نمیشم چرا علامت بزرگتر مساوی رو قرار دادیم ؟ میشه یکبار دیگه توضیح بدید ؟
علیرضا سهرابی
2 سال پیش
@نرگس رحیمی بسیار عالی خانوم رحیمی کجا هستین بقیه سوالات بی جواب مارو در درس ریاضی جواب بدین؟!!! متاسفانه کسی جوابمون رو نمیده
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
@علیرضا سهرابی سلام. متاسفانه ایشون فعلا خیلی درگیر هستن. ایشاله به زودی سوالاتتون پاسخ داده میشه
علیرضا سهرابی
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی خوب شما هم که کارتون همینه کارشناس ریاضیات
هلیا پولکی
2 سال پیش
@علیرضا سهرابی کلا دیگه هیچ درسی رو جواب نمیدن !!!!!! ولی ما دوررو با اپشن رفع اشکال تهیه کردیم. اما من زنگ زدم اکادمی در کمال تعجب فرمودن رفع اشکال برامون دیگه صرفه اقتصادی نداره!!!!
محمد اسکندرلو
1 ماه پیش
خیلی سوال پرسیدین چرا aبزرگتر مساوی ۸ یا کوجیکتر مساوی ۸ قرار داده شده تست تالیفی طراح اینجور گذاشته ولی احتمالا منظورش این بوده اگه کوچیکتر از ۸ باشه بازه چون تهش ۲ هست کمتر میشه و سوال خراب میشه اصلا ادم گیج میشه
hadi m
6 ماه پیش
معادلاتی که با خط قرمز نوشته شده رو متوجه نشدم روش حلش چجوریه
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سلام اون دوتا پرانتز زیر رادیکالو بزرگ تر مساوی صفر گذاشتن حل کردن
محمد اسکندرلو
6 ماه پیش
سلام ببخشید یک سوالی دارم ما باید از کجا بفهمیم باید تعیین علامت کنیم سوالو تا اخرش میرم ولی نمیفهمم باید تعیین علامت کنیم
غزل اسماعیل زاده
5 ماه پیش
سلام خب وقتی شما به ریشه ها نیاز داری باید تعیین علامت کنی. مثلا تو این سوال نیاز داریم به ریشه ها که از داخل دامنه حذفشون کنیم پس تعیین علامت میکنیم... یا یه بار صورت رو بزرگتر مساوی 0 بزاری یه بار مخرج رو. فقط باید دقت کنی که برا مخرج مساوی نزاری چون ریشه مخرج کسر رو تعریف نشده میکنه و باز هم ب همین جواب میرسی:)
فاطمه خدادادی
8 ماه پیش
سلام این بزرگتر مساوی که استاد گذاشتن همیشه همین طوره یعنی برا سوالات قدر مطلقی که بخواهیم به صورت دو ضابطه ای بنویسیم این بزرگتر مساوی رو برای هر دو میزاریم
امیرمهدی باغستانی
9 ماه پیش
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم چرا استاد نقطه ای رو که در نظر میگیرن مبدا هست شاید مبدا نباشه ؟
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
از کجا فهمید عرض از مبداش انقدر میشه
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سوال خوبی بود
محمد طاها خزاعی پور
1 ماه پیش
وقتی به جای ایکس صفر بزاری عرض از مبدا به دست میاد
محمد بیداد
1 سال پیش
سلام در تست 9 یادبگیریم1 راس سهمی رو به ما داده و دهانه سهمی چهار برابر فاصله راس سهمی تا کانون ان است در این سوال راس تا کانون فاصله اش 1 است پس باید دهانه سهمی که محور ایکس ها رو قطع میکنه 4 باشه یعنی ریشه های تابع 1- و 5- باشد که این طورنیست
ملیحه اقاسیان
1 سال پیش
تو مباحث قبلی گفته بودین وقتی منفی داشته باشه فاکتور بگیریم . الان اگه از منفی فاکتور بگیریم دوتا باید نمودار به راست منتقل شه و بعد قرینه شه که اینجوری میفته روی منهای شش و غلط میشه من قاطی کردم این نکته رسم با علامت منفی رو با نکته تستهای قبلی که گفتین از منفی فاکتور بگیریم
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
اگه یه تابعی کلیتش مثلا صعودی باشه ولی وسطش یه تیکه نزولی بشه دوباره بقیش صعودی باشه وضعیتش چجوریه از نظر یکنوایی؟ اکید که نیست نه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
تابع دیگه یکنوا نیست برای هر قسمتش جدا نظر میدیم
حسین سعادت یار
1 سال پیش
مگه رادیکال x+5 نباید اینجا پنج واحد بره سمت چپ درسته تو صورت سوال گفته 6 واحد بره راست ولی هرجور حساب میکنی x برعکس کار میکنه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
متوجه منظورتون نشدم نمودار x-1 رو باید بعد از قرینه کردن ۶ واحد منتقل کنی به راست
حسین سعادت یار
1 سال پیش
@نرگس مهدوی درسته، ولی ضابطه یه چیز دیگه میگه خب x+5 یعنی 5 واحد سمت چپ بره کاری به صورت سوال ندارم. یعنی صورت سوال با ضابطه انگار برعکس همن
جمع بندی تست های برگزیده(2) جمع بندی جمع بندی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس رحیمی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)