= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
اگه از به جای RI به توان 2 از V به توان 2 به روی R جلو میرفتیم سریع تر به جواب می رسیدیم و نیازی به جایگذاری گزینه هم نبود
زهرا کوهی
1 سال پیش
سلام اینجا جریان ۱امپر از مقاومت ۹اهمی خارج ووارد دو مقاومت موازی میشود ولی مداری که استاد کشید اینجور نیس
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام این مداری که استاد کشید هم با اون مورد فرقی نداره همون ۱ امپری هست که از مقاومت ۹ اهمی رد میشه و دنهایت باید بین دو تا مقاومت ۹۰ و R2 موازی تقسیم بشه
زهرا خیابانی
1 سال پیش
این فرمول برای تجربی ها نیست درسته.؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
برای رشته تجربی هم هست
مهدی رجبی
1 سال پیش
اینجا میشه V را از رابطه اپسیلون منهای آی آرکوچک منهای آر بزرگ به دست آورد اما چرا جواب یک چیز دیگه میشه ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله میشه از ولتاژ دو سر باتری هم بدست اورد
نرگس مهدوی
1 سال پیش
حلت رو توی یه کامنت جدید پیام بزار ببینم اشکالت کجاست🌼
مریم طهرانی نجفیان
1 سال پیش
سلام وقت بخیر یه سوال همیشه برای ساده کردن اگر صورت بزرگتر از مخرج بود جوابمون باید صورتش از مخرجش بیشتر باشه؟
مینا علی عباسی
1 سال پیش
دقیقه3:53 چرا اون مقاومت رو بعدا با بقیه سری میگیریم؟ پس کجاها موازی میگرفتیم؟! من اشتباه میکنم همیشه اینارو
علی فرخی
1 سال پیش
سلام ببخشید چرا باید ولتاز دو شاخه موازی برابر باشن؟مگه یکم از ولتاز به R1نمیرسید؟
دنیا باستانی
2 سال پیش
سلام ببخشید من نفهمیدم چرا سمت چپ مدار رو در نظر نگرفتیمم ؟!
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام تو روش حل متپجه میشین که نیاز نیست سمت چپ رو بدست بیارین همین که سمت راست رو بدست بیارین و جریان عبوری رو بدست بیارین به خواسته سوال میرسین اختلاف پتانسیل دو سر مولد و میتونین با داشتن اختلاف پتانسیل سمت راست هم بدست بیارین البته میشه سمت چپ رو هم بدست اورد اما کار بیهوده ایه و زمان گیره
p z
2 سال پیش
اینجا مقاومت معادل r2 و 90 استاد گفتن روی اون ضلع کنار مقاومت 9 اهمی قرار میگیره چطور باید تشخیص بدیم که مثلا در همچین سوال هایی مقاومت معادل رو کجا قرار بدیم؟؟ اگه روی ضلع دیگه مثلا همون ضلع که مقاومت 90 اهمی هست قرار بدیم اشکال نداره؟؟
ساراینا صفری
2 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید اینجا استاد 24 رو جایگذاری کردند وچون 24 بزرگتر بود جریانش رو گرفتند x و پایینی چون کوچکتر بود شد 2x حالا اگر بیایم به جای 24 عدد 12 بگذاریم جفت مقاومت ها برابر میشوند در این صورت جفت جریان x میشند؟ و اون جریان کل 2x؟
ساراینا صفری
2 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید 100 w هیچ کاربردی نداشت؟
فاطمه اکبری
1 سال پیش
سلام.چرا دیگه به جای P1 نوشتیم 100
ساراینا صفری
2 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید من قسمتی که گزینه انتخاب میشه رو متوجه نشدم چون 85 تقسیم بر 240 میشه تقریبا سه دهم و اگر گزینه 3و2 رو تقسیم کنیم میشه 3دهم پس چطور گزینه دو انتخاب شد؟
آموزش ویدیویی تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1) فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
محمد علی خوش رضا
2 ماه پیش
چجور از اون میرفتیم ماکه اطلاعی از ولتاژ نداشتیم