= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زینب فرزین زاده
2 هفته پیش
روش استو کیومتری میشه به روش مدرس حل کنید ممنون میشم چون نهای اینو قبول نمیکنه
مهسا خداکرمی
3 هفته پیش
سلام به همگی ، ایشالا ک همیشه موفق و سربلند باشید ببخشید این قسمت چطوری میشه که ضرایب رو جمع میکنیم ؟ کسی میتونه بگه؟
معصومه پولادی
2 هفته پیش
منم اینو متوجه نشدم چجوری شد ۴۴ لطفا یکی توضیح بده
آیناز عباسی
1 ماه پیش
سلام وقت همگی بخیر اگه کسی راه حل تشریحی رو توضیح بده ممنون میشم من همه ی اسوکیومتری ها رو بلدم ولی توی انتالپی رو متوجه نشدم
نیلوفر شعبانخانی
2 ماه پیش
برون اساس میگیم که این کم ترین گرما رو آزاد میکنه؟ اندازه فلش ها (فاصله )مهمه یعنی؟
روژان کنگرانی فراهانی
3 هفته پیش
بله
مریم شجاعی
2 ماه پیش
انحلال مواد رو ار کجا بفهمیم گرماده و گرما گیر بودنشو؟؟؟مثلا تو تستی نوشته انحلال آمونیوم نیترات گرماگیر ولی انحلال کلسیم کلرید گرماده است.چرا؟؟؟؟
فاطمه سادات حسنی تبار
3 ماه پیش
من متوجه نشدم مگه نمیگیم توی واکنش های گرماده باید ماده اولیه در ناپایدار ترین حالت باشه و محصول پایدار ترین حالت که بیشترین گرما آزاد بشه؟ پس بین گزینه ها گزینه ج و الف که واکنش دهنده حالت گازی داره به نسبت بقیه ناپایدار تر هستن و گرما بیشتری آزاد میکنن و بین این دو گزینه بیشترین گرمای آزاد شده مال ج هستش که محصول حالت مایع داره و بعد از اون میشه گزینه الف و بعد بین گزینه ب و د که واکنش دهنده ها یکی هستن گزینه ب فرآورده مایع داره و فرآورده پایدار تری به نسبت د داره و بعد از اون د که کمترین میزان گرمای آزاد شده را داره پس طبق این قاعده که استاد در تست های قبلی ازش استفاده کردن جواب باید بشه گزینه 3 چرا گزینه دوم میشه؟
سعید خسروی
3 ماه پیش
سلام مقدار گرمای تولید شده با دلتا H چه تفاوتی دارد
زینب میرزاپور
3 ماه پیش
گفتیم انتالپی در واقع گرما در حالت فشار ثابت هستش،تنها تفاوت در همین جاست
سعید خسروی
3 ماه پیش
سلام چرا اتم سطح انرژی آن از همه بالاتره؟
زهرا شیراوند
1 ماه پیش
چون به شدت ناپایدار هست ناپایداری با سطح انرژی رابطه مستقیم دارد.
مبینا برالی
3 ماه پیش
ببخشید به نظر من جواب گزینه یک میشه چون واکنش دهنده باید گاز باشه تا بالاتر باشه و فرآورده مایع باشه که بایین تر است در نمودار
زهرا شیراوند
1 ماه پیش
استاد درست حل کرده. چون سوال گفته از راست به چپ. شما از چپ به راست حساب کردید.
آموزش ویدیویی عوامل موثر روی آنتالپی شیمی شیمی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷