
زینب فرحانی
2 سال پیش
0:7:10
سلام خداقوات/ میشه روش پیداکردن ریشه رو توضیح بدید کلا من باپیداکردن ریشه مشکل دارم

پری صدقی
9 ماه پیش
@سجاد اسماعیلی این مساله رو میشه حل کنید؟ 🙏🏻

سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
@پری صدقی ممنون میشم سوالتون رو در قالب یک کامنت مجزا بپرسید🌷🌷

Hayal köseoĝlu
4 ماه پیش
سلام عزیزم ریشه گیری چند تا عامل داره فاکتور گیری تجزیه اتحاد جمله مربع چند جمله ای

زهرا احمدیان
2 سال پیش
0:14:51
سلام🌱 کجاشو اشتباه رفتم؟.. میشه با دلتا ریشهارو بدست بیارید که ۲و۴ بیاد


سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
سلام و درود در مخرج کسر باید 2a داشته باشیم یعنی ۲

سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
@زهرا احمدیان سلام و درود بله اصلاح کنید لطفا اشتباه تایپی شده

نگین ابراهیمی
2 سال پیش
سلام رفیق تو مخرج باید 2a قرار بدی

معین حسن زاده
1 سال پیش
@زهرا احمدیان بله

َA .Gh
1 سال پیش
@زهرا احمدیان بله

غزل مظاهری
1 سال پیش
فرمول اشتباس تو مخرج میشه ۲a

فاطمه تفاخ
9 ماه پیش
@زهرا احمدیان اشتباه نیس لابد اشتباه تایپی بوده یا وقتی پرینت گرفتی جا افتاده خودت ی 2 اضافه کن

فائزه نامدار
1 هفته پیش
0:0:1
سلام ببخشید دبیر ما توی فصل ۴ گفت که این وقتی که دهانه به طرف چپ یا راست باشه تابع میشه وسهمی نمیشه و حالا توی فصل ۵ داریم میخونیم که تابع هم نمیشه چون دو نقطه را قطع میکند راستش من خیلی گیج شدم ممنون میشم که توضیح بدین


سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
وقت بخیر بفرمایید اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷


شِکفته .
2 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی نه اتفاقا همینطوری میخواستم . متشکرمم:)

شِکفته .
2 هفته پیش
تشریحیش رو ی نفر محبت میکنه بفرسته؟؟

سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
کدوم سوال تایم مشخص کنید ریپلای نکنید 🌷

مهیا وفادار
2 هفته پیش
معادله رو نفهمیدمچطور 45درجه چطور شده 1

سید امیررضا هاشمی
1 هفته پیش
tan 45 = 1

مارال مطیع
3 هفته پیش
0:8:47
چرا از tan رفتیم چرا از بقیه ناحیه ها نرفتیم

شِکفته .
2 هفته پیش
سلام مارال جان . این قاعدهش هست . یعنی شما اگر میخوای از روی نمودار شیب رو به دست بیاری باید ببینی زاویه ای که با جهت مثبت محور x ها میسازه چنده؟ اون زاویه رو که متوجه شدی باید تانژانتش رو(tan) داخل فرمول بزاری به جای m( یعنی شیب) فرمول هم این بود : mx + b= f(x)

حدیث جعفریان
4 هفته پیش
0:2:31
سلام وقتتون بخیر این قسمت رو من توجه نمیشم که چطوری معادله ی گسترده رو به معادله درجه سه تبدیل نکنن؟

علیرضا یمینی نیا
1 ماه پیش
ببخشید چرا استاد از دو راه حل کرد رسم نمودار اول با دوم فرق کرد توی راه حل اول دو ریشه داشت ولی راه حل دوم یک ریشه مضاعف

امیرحسین محسنی
3 هفته پیش
سلام نه ببین اون نقطه که درست پایین سهمی هس راس سهمیه نه ریشه ریشه جاییه که سهمی محور x ها رو قطع میکنه اون راس هس🙂

مائده سادات حسینی
1 ماه پیش
میشه تمرین یادبگیریم 2 رو یه نفر خلاصه برام توضیح بده

سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اسکرین سوال و پاسخنامش رو برام کامنت کنید 🌷 ریپلای نکنید 🌷

.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 ماه پیش
سلام یه سوالی داشتم از تمرین ببخشید من میفرستم حل سوال رو میشه بگید کجا رو اشتباده کردم که جوابمون درنمیاد من جوابم شده 2y_3x=0 اما جواب تمرین گفته 3x_2y=0


نرگس مهدوی
1 ماه پیش
سلام شیب خطی که عمود بر اون یک خط دیگر هست باید قرینه و معکوس باشه شما اینمورد رو رعایت نکردی

.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 ماه پیش
@نرگس مهدوی سلام چرا رعایت کردم... شیب D شد منفی دو سوم... اما d' شد مثبت سه دوم
آموزش ویدیویی نمودار توابع چندجمله ای ریاضی پایه یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
سلام و درود اول باید تعریف ریشه رو بدونیم ریشه عددیه که اگر در عبارت جایگذاری کنیم، عبارت ما صفر میشه حالا اگر یک عبارت درجه یک داشتیم مثل ایکس منهای دو، که ساده است میگیم اگر بجای ایکس بذاریم ۲ این میشه صفر اما اگر چندجملهای داشته باشیم طبیعتا انقدر ساده نیست پس باید بیایم اون رو تبدیل کنیم به ضرب چند عبارت ساده تر، چون میدونیم اگر در یک ضرب ، یکی از عوامل صفر بشه ، کل اون عبارت میشه صفر، اینجوری پیدا کردن ریشه ها خیلی ساده تر میشه حالا با کارهایی مثل فاکتور گیری و تجزیه و اتحادها ، چندجملهای رو تجزیه میکنیم و تبدیلش میکنیم به چندتا عامل ضرب بعد میریم تک تک چک میکنیم هر عامل ضرب به ازای چه ایکسی میشه صفر و در نهایت همه این عددهایی که بدست میاریم میشن ریشه های ما