یادبگیریم 3:رسم نمودار تابع چند جملهای درجه سوم
4.7/5
(195 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
کمیل مهری
3 ماه پیش
در تابع درجه دو میتونیم مثل تابع درجه ۳ در معادله صفر قرار بدیم و عرض از مبدا به دست بیاریم ؟
ساجده بزی
3 ماه پیش
عرض از مبدأ در هر نموداری نقطه ایی است کهx درآن برابر صفر است
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
فرقی نداره که اول نسبت به محور عرض قرینه کنیم بعد به اضافه یک کنیم ؟
ساجده بزی
3 ماه پیش
اینجوری راحت تری که بیای مثبت درنظر بگیر و در آخر قرینه کنی
مایده حسنی
5 ماه پیش
استاد هیچ جایی دیگه نمیشه سوال بپرسیم آخه اینجا گاهی ک میخوای نگاه کنی میاد بیرون
مایده حسنی
5 ماه پیش
سلام و درود ببخشید من خوب ار اون پشتش ک منفی میشه متوجه نشدن و از اوتی ک مثبت ایکس چ نقشی در وسط داره چطور بدونیم تشهیص بدیم ؟
هستی جنت
7 ماه پیش
متوجه چی یاد گرفتی نشدم مخصوصا اونجا که استاد فاکتور گرفتن
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
اصلا فاکتور نگیر، منفی پشت پرانتز رو داخل پرانتز ضرب کن
معصومه قمری
8 ماه پیش
چرا بعد فاکتور گیری جواب این مدلی شد؟ و اینکه راحتتر نبود از اول منفی رو توش ضرب کنیم؟
ملیسا جلیلیان
8 ماه پیش
سلام چرا "برعکس" عدد داخل پرانتز به چپ و راست حرکت میکنیم
ملیسا جلیلیان
8 ماه پیش
خودم متوجه شدم
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام اوکی
حانیه مهرجو
8 ماه پیش
تو قسمت چی یادگرفتی مگه اون منفی پشت پرانتز نیست چرا داخل پرانتزو قرینه نمیکنه و اینکه برای گرفتن فاکتور هیچ شرط خاصی نباید رعایت بشه؟؟
سونیا خاندوزی
9 ماه پیش
سلام من دقیقه ده قرینه نسبت به محور y رو خوب متوجه نشدم جور دیگه ای قابل توضیح هست ک مطلب برام تفهیم شه؟
ساجده بزی
3 ماه پیش
ببین وقتی xمنفی گرفته باشه باید نسبت به محور yقرینه بشه . وقتی yمنفی گرفته باشه نسبت به محورxقرینه میشه
حنانه ذوالفعلی
9 ماه پیش
3:40 میتونیم بگیم همیشه برعکس علامت حرکت رو انجام میدیم؟ مثلا اگر x+2 بود دو واحد عقب میرفتیم؟
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً عکس درشت تر بفرستید ریپلای نباشه 🌷