= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زینب فرحانی
3 سال پیش
سلام خداقوات/ میشه روش پیداکردن ریشه رو توضیح بدید کلا من باپیداکردن ریشه مشکل دارم
(8)
پری صدقی
1 سال پیش
@سجاد اسماعیلی این مساله رو میشه حل کنید؟ 🙏🏻
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@پری صدقی ممنون میشم سوالتون رو در قالب یک کامنت مجزا بپرسید🌷🌷
رضیه زیبا پسند
1 سال پیش
سلام عزیزم ریشه گیری چند تا عامل داره فاکتور گیری تجزیه اتحاد جمله مربع چند جمله ای
. .
2 ماه پیش
سلام واقعا چرا اکادمی اینقدر بی اهمیت هست و ویدیوهایی که سال 1401 ظبط شدند رو اپدیت نمیکنه و تست های 4.2و403و404 را داخل جزوه قرار بده قبلا ها خیلی فعال بود اما الان فقط فروش محصولات براشون اهمی داره نه کیفیت کار درسته ویدیو ها مطابق کتاب درسی هست و شاید اونم فقط برای زیست اپدیت شده باشه اما توجه کنید که هر سال که استادا تدریس میکنند تجربه و مهارتشون میره بالا اینم میشه درنظر نگرفت به نظرتون؟ اوایلش یه سری پشتیبان علمی داشتن که جوابمون میدادند و مشکلاتمون حل میکردند که الان خدارشکر دیگه همونا هم نیستن
(2)
نفس
6 ماه پیش
سلام اقای رشادی و بچه ها اگه میشه راهنماییم کنین تدریس خود مبحث براکت و لگاریتم و مسائلش کجاست و کدوم فصله
نیما عزیزی
7 ماه پیش
درود برشما استاد کتاب ریاضی دهم چه سالی رو دارن در فیلم تدریس میکنند؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام از پشتیبانی سوال کنید 🌷
حانیه مهرجو
8 ماه پیش
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود اول باید تعریف ریشه رو بدونیم ریشه عددیه که اگر در عبارت جایگذاری کنیم، عبارت ما صفر میشه حالا اگر یک عبارت درجه یک داشتیم مثل ایکس منهای دو، که ساده است میگیم اگر بجای ایکس بذاریم ۲ این میشه صفر اما اگر چندجملهای داشته باشیم طبیعتا انقدر ساده نیست پس باید بیایم اون رو تبدیل کنیم به ضرب چند عبارت ساده تر، چون میدونیم اگر در یک ضرب ، یکی از عوامل صفر بشه ، کل اون عبارت میشه صفر، اینجوری پیدا کردن ریشه ها خیلی ساده تر میشه حالا با کارهایی مثل فاکتور گیری و تجزیه و اتحادها ، چندجملهای رو تجزیه میکنیم و تبدیلش میکنیم به چندتا عامل ضرب بعد میریم تک تک چک میکنیم هر عامل ضرب به ازای چه ایکسی میشه صفر و در نهایت همه این عددهایی که بدست میاریم میشن ریشه های ما
(15)