آرمان نسیم سبحان
4 سال پیش
سلام میخواستم بگم که در قسمت یاد بگیریم سوال اول که دقیقه 28 و 30 ثانیه هست حد نباید به یک میل کنه تا سوال درست باشه ؟ چون در این صورت هست که باید هوپیتال بزنیم چون صورت ومخرج صفر میشه . ولی اگه به صفر میل کنه که کسر ما صفر بر روی صفر نمیشه
پرنیا دهقانی
2 هفته پیش
سلام وقتتون بخیر مشتق برای دوازدهمه یعنی کلا این مبحث برای یازدهم نیست؟
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 هوپیتال رو برای کنکور و تست بلد باشید
رونیا ازادی
3 هفته پیش
سلام مگه مشتق اینا برای یازدهم هست حتما باید بلد باشیم؟
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
سلام مشتق مال دوازدهمه برای یازدهم لزومی ندارد بلد باشید
آمنه قدیم پور
2 ماه پیش
در امتحانات نهایی مینونیم از روش هوپیتال کمک بگیریم یا نه
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
خیر
Ayla ....
2 ماه پیش
سلام جواب چی یا گرفتی جواب اول من شد ۶دومی هم ۱ خود فایل پی دی اف پاسخنامه برام باز نشد ولی پشتیبان تو یکی از کامنتا گزینه های دیگه ای گفتن من نفهمیدم کجا اشتباه رفتم اگه شما جوابتون یه چی دیگه شد منم راهنمایی کنید
یلدا روشن بین
6 ماه پیش
برلونی برای رشته تجربی هم هست ؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
منظورتون چیه؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه حسینی
1 سال پیش
تو نهایی از هوپیتال میشه استفاده کرد؟ یا از تقسیم باید بریم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
از هوپیتال نمیشه از سایر روش های در حد کتاب باید استفاده کنید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مثلا روش تجزیه،میشه
محمد مهدی احمدوند
1 سال پیش
جواب حد اگر صفر بشه یعنی حد وجود ندارد؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اینطور نیست صفر هم یه عددی هست مثل عددهای دیگه همین که حد برابر با یه عددی بشه،یعنی حد داره
مهیار کریمی
1 سال پیش
اگر زیر رادیکال صفر بشه از hop نمی تونیم استفاده کنیم درسته ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
اره
نرگس مهدوی
1 سال پیش
میره تو هوپیتال مخرج رو صفر میکنه
مهیار کریمی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی متوجه منظورتون نمی شم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@مهیار کریمی میگم اگه رادیکالی که زیرش صفر میشه رو هوپیتال بزنین باز عامل صفر شونده رو داره
مهیار کریمی
1 سال پیش
سلام لطف می کنید که سوال دوم چی یادگرفتی رو برایم توضیح دهید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام ببین فقط کافیه از یه رادیکال ایکس در صورت و مخرج فاکتور بگیری و سادشون کنی تا عامل صفر کننده صورت و مخرج خط بخوره و بعدش ایکس رو جایگذاری کنی تا به جواب برسی دقت کن این یه ابهام صفر صفرم هست و از روش هوپیتال هم در این سوال بدرد نمیخوره
مهسا کاظمی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر میشه این سوال رو کامل توضیح بدین ؟؟ مخصوصا بخش محاسباتیش که نوشته <حال میتوان نوشت>
مهیار کریمی
1 سال پیش
سلام اگر X رو صفر بزاریم هم X داخل پرانتز صفر میشه هم X داخل پرانتز استاد چه کردند که X های بیرون پرانتز صفر نشدن و در نهایت داخل صورت -X و داخل مخرج 2X باقی موند ؟
آموزش ویدیویی رفع ابهامهای 0/0 غیر مثلثاتی حسابان دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
4 سال پیش
سلام آرمان جان وقت بخیر بله کاملا درست میگی باید به ۱ میل کنه اون قسمت هم اسمش هست چی یاد گرفتی 😅