زینب فرحانی
3 سال پیش
سلام خداقوات/ میشه روش پیداکردن ریشه رو توضیح بدید کلا من باپیداکردن ریشه مشکل دارم
پری صدقی
1 سال پیش
@سجاد اسماعیلی این مساله رو میشه حل کنید؟ 🙏🏻
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@پری صدقی ممنون میشم سوالتون رو در قالب یک کامنت مجزا بپرسید🌷🌷
رضیه زیبا پسند
1 سال پیش
سلام عزیزم ریشه گیری چند تا عامل داره فاکتور گیری تجزیه اتحاد جمله مربع چند جمله ای
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود در مخرج کسر باید 2a داشته باشیم یعنی ۲
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@زهرا احمدیان سلام و درود بله اصلاح کنید لطفا اشتباه تایپی شده
نگین ابراهیمی
3 سال پیش
سلام رفیق تو مخرج باید 2a قرار بدی
معین حسن زاده
2 سال پیش
@زهرا احمدیان بله
َA .Gh
2 سال پیش
@زهرا احمدیان بله
غزل مظاهری
2 سال پیش
فرمول اشتباس تو مخرج میشه ۲a
فاطمه تفاخ
1 سال پیش
@زهرا احمدیان اشتباه نیس لابد اشتباه تایپی بوده یا وقتی پرینت گرفتی جا افتاده خودت ی 2 اضافه کن
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه ۲؟!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
هر دو سوال گزینه ۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محمدطاها مسعودی
1 ماه پیش
من جدا نمهمیدم چرا استاد منفی دو رو داخل پرانتز اینجوری ضرب کرد ( منفی دو ضربدر ایکس مگه منفی دو ایکس نباید بشه و بعد منفی دو ضربدر مثبته یک میشه منفی دو ) ولی استاد اصلا لحاظ نکردن
محمدطاها مسعودی
1 ماه پیش
الان که از منفی دو فاکتور گرفتیم، جملهی دوم اتحاد باز شده توی صورت سوال که منفی شش ایکس به توان دو هست تقسیم بر ۲ چرا استاد نوشت سه ایکس ؟ نباید سه ایکس به توان دو مینوشتن؟
اسحاق تاتاری
2 ماه پیش
برای تعیین علامت b باید به نمودار c نگاه کرد .
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
متوجه منظورت نشدم مجدد کامنت بذارید ریپلای نباشه 🌷
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً عکس درشت تر بفرستید ریپلای نباشه 🌷
. .
2 ماه پیش
سلام واقعا چرا اکادمی اینقدر بی اهمیت هست و ویدیوهایی که سال 1401 ظبط شدند رو اپدیت نمیکنه و تست های 4.2و403و404 را داخل جزوه قرار بده قبلا ها خیلی فعال بود اما الان فقط فروش محصولات براشون اهمی داره نه کیفیت کار درسته ویدیو ها مطابق کتاب درسی هست و شاید اونم فقط برای زیست اپدیت شده باشه اما توجه کنید که هر سال که استادا تدریس میکنند تجربه و مهارتشون میره بالا اینم میشه درنظر نگرفت به نظرتون؟ اوایلش یه سری پشتیبان علمی داشتن که جوابمون میدادند و مشکلاتمون حل میکردند که الان خدارشکر دیگه همونا هم نیستن
آموزش ویدیویی نمودار توابع چندجمله ای حسابان یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود اول باید تعریف ریشه رو بدونیم ریشه عددیه که اگر در عبارت جایگذاری کنیم، عبارت ما صفر میشه حالا اگر یک عبارت درجه یک داشتیم مثل ایکس منهای دو، که ساده است میگیم اگر بجای ایکس بذاریم ۲ این میشه صفر اما اگر چندجملهای داشته باشیم طبیعتا انقدر ساده نیست پس باید بیایم اون رو تبدیل کنیم به ضرب چند عبارت ساده تر، چون میدونیم اگر در یک ضرب ، یکی از عوامل صفر بشه ، کل اون عبارت میشه صفر، اینجوری پیدا کردن ریشه ها خیلی ساده تر میشه حالا با کارهایی مثل فاکتور گیری و تجزیه و اتحادها ، چندجملهای رو تجزیه میکنیم و تبدیلش میکنیم به چندتا عامل ضرب بعد میریم تک تک چک میکنیم هر عامل ضرب به ازای چه ایکسی میشه صفر و در نهایت همه این عددهایی که بدست میاریم میشن ریشه های ما