تست 2

4.8/5
(24 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
سوالات دیگران

من جدا نمهمیدم چرا استاد منفی دو رو داخل پرانتز اینجوری ضرب کرد ( منفی دو ضربدر ایکس مگه منفی دو ایکس نباید بشه و بعد منفی دو ضربدر مثبته یک میشه منفی دو ) ولی استاد اصلا لحاظ نکردن

الان که از منفی دو فاکتور گرفتیم، جمله‌ی دوم اتحاد باز شده توی صورت سوال که منفی شش ایکس به توان دو هست تقسیم بر ۲ چرا استاد نوشت سه ایکس ؟ نباید سه ایکس به توان دو می‌نوشتن؟

سلام یه سوال داشتم من نفهمیدم این منفی یک از کجا اومد

عالی بود

مگه ضربدر ۱/۲ نباید انبساط داشته باشیم چرا منقبض شده

نگار صفری | آکادمی امروز

نگار صفری

5 ماه پیش

اولین تست تمرین یادبگیریم 3 تو ضابطه خارج پرانتز مثبت 8 داریم یعنی در انتقال تابع باید روی محور y ها 8 واحد بره بالا اما در پاسخ به پایین انتقال پیدا کرده چرا؟

۸ واحد نرفته پایین ، رفته بالا بعد که منفی خارج پرانتز اثر داده شده نسبت به محور x ها قرینه شده اینشکلی شده

ضریب x²چرا ۶ شد؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

حل تست ها عالی بود!!!!👌🏻👌🏻

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

9 ماه پیش

چجوری در دو پرانتز ضرب شد توضیح میدین؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

9 ماه پیش

میشه قسمتی که ازمنهای 2فاکتور گرفتن رو‌توضیح بدین

توضیح دادم 🌷

سلام ی چیزی هست تو سوال من کمتر از 60 ثانیه حل کردم این سوالو شایدم شانسی بوده حالا من میگم ببینید درسته یانه ما میگیم تابع لر اگر در منفی ضرب بشه معکوس میشه شکلش حالا هم ضریب xبه توان 3 منفیه پس نسبت به محور xها تغییر میکنه و معکوس میشه حالا عرض از مبدا هم صفره چون صفره میدونیم از ناحیه دو و چهار میگذره سوال میگه از کدوم ناحیه نمیگذره تابلوعه دیکه... از ناحیه یک و سه نمیگذره این استدلالم درسته؟؟؟؟؟

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اخر ویدئو هم استاد به همین نکته که صفر قرار بدیم مشخص میشه از چند ناحیه عبور می‌کنه اشاره کرد و اگه تشخیص بدی منفی داخلش ضرب شده دیگه خوش به حالت میشه و تستو می‌زنی و منطقیش هم اینه که تست توی یکی دو دیقه حل بشه؛ اینکه استاد طولش داد واسه این بود که آموزش کامل بشه 👌

اینجارو نفهمیدم یعنی چی که میشه منفی یک ؟چی شد؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-1246?comment_id=664889#comment-664889 چک کنید 🌷

چرا پشت پرانتز ۲- هیچ تاثیری تو عبارت داخل پرانتز نداشت؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

غزل کیماسی | آکادمی امروز

غزل کیماسی

10 ماه پیش

سلام ، دقیقه ۲:۳۸ چرا استاد فقط ۲- رو فقط در ۱- ضرب کرد ؟ چرا داخل پرانتز ضرب نکرد

سلام اینجا توضیح دادم 🌷 https://emrooz.ir/cbgstbc-1246?comment_id=586600#comment-586600

@غزل کیماسی https://emrooz.ir/cbgstbc-1246?comment_id=705449#comment-705449 اینجا رو چک کنید دوباره ضبط کردم 🌷

فاطمه حسینی | آکادمی امروز

فاطمه حسینی

11 ماه پیش

بچه ها تست شماره دو بعد از یادبگیریم سه: وقتی x بخواد نسبت به محور y قرینه شه مگه نباید این شکلی شه؟ اینی که اینجا کشیدم خط رو دو تا نبردم بالا.میخوام بدونم قرینه محور x نسبت به y از این مسئله چرا این نمیشه؟