نیروی وارد بر سیم حامل جریان

4.8/5
(462 رای)

نیروی وارد بر سیم حامل جریان

نیروی وارد بر سیم حامل جریان
نیروی وارد بر سیم حامل جریان

`01:34

1 تمرین

سوالات دیگران
الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

4 هفته پیش

سلام چی یادبگیری سوال 3 میشه خودتون بگین تو پاسخنامه نیست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو این دقیقه نباید بجای بزرگی میدان مغناطیسی بزرگی نیروی مغناطیسی مینوشت؟

سلام بله توی اون بالایی باید می‌گفت نیرو احتمالا

محمودی   p | آکادمی امروز

محمودی p

1 ماه پیش

در قسمت سوالات چی یادگرفتی .. اون اسلاید دوم سوالات که نوشته بود با توجه به جهت جرخش جهت جریان رو بگید .. این سوال رو برام توضیح میدید؟ در قسمت جزوات اصلا جواب چی یادگرفتی رو نبود .. لطفا یکی برام توضیحش بده یا از روی جواب اصلیش برام اسکرین بفرسته ممنونش میشم

https://emrooz.ir/cbgstbc-40349?comment_id=705240#comment-705240 چک کنید

سلام در قسمت چی یاد گرفتی سوال اهن ربا در پاسخنامه اشتباه جواب داده شده برعکس میشه یعنی به ضلع بالا نیرویی به سمت بالا وارد میشه که جریان در اون درون سو هست و در ضلع پایین نیرویی به سمت پایین وارد میشه و جریان برون سو هست لطفا چک کنید اگر امکانش هست جواب بنده رو بدید

کلا مفهوم مثال دقیقه ۹ رو متوجه نشدم

توضیح دادم

دقیقه ۹ چرا نیروی نیروسنج و نیروی میدان باهم جمع شدن ؟ مگه نباید همدیگرو خنثی کنن و قرینه نیروی وزن باشن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

1 ماه پیش

دوستان مگه ما نگفتیم میدان مغناطیسی زمین شمال هست؟و شمال یعنی بالا ، بالا یعنی برونسو . اینجا چطور میشه درونسو؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام،،در بعضی سوالها میگن مثلا جهت میدان رو به شماله ما جهت رو رو به بالا میگیریم در بعضی سوالها شمال رو درون سو میگیریم،،حالا تو فضای دو بعدی درون سو میگیریم تو فضای سه بعدی رو به بالا،،،ولی تو سوالها از کجا بفهمیم منظورش فضای دوبعدی هست یا سه بعدی،ممنون میشم جواب بدین.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام اینجا چرا نیرو رو سمت بالا در نظر گرفتن استاد؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-40350?comment_id=693159#comment-693159 سلام اینجا توضیح دادم

۱۰:۵۳ رو من اصلا نفهمیدم .لطفا جوابگو باشین و کمک کنید.دقیقا این که تو این ثانیه گفتن

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یادگرفتی رو از کجا ببینم؟

از بخش دانلود ها، همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید، باید بارگزاری شده باشه چک کنید اگر نبود به پشتیبانی اطلاع بدید

مگه در عمل و عکس العمل نباید نیرو به یک اندازه وارد شود؟ یعنی همون اندازه f و f` هم هست پس چرا ترازو باید کم یا زیاد شود؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

1 ماه پیش

دوستان این قسمت رو متوجه نمیشم که جریان چجوری عموده بر جریان و میدان؟حالا چه جریان چه سرعت

چرا سینوس رو۹۰ درجه در نظر گرفتیم

آموزش ویدیویی نیروی وارد بر سیم حامل جریان فیزیک فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز