یگانه رستمعلی
1 ماه پیش
چرا اینجا استاد برای درون سو گفتن که میدان مغناطیسی رو به پایینه مگه به سمت بالا نمیشد پاد ساعتگرد
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
همراه با تایم سوالتون هم بپرسید مجدد 🌷
ریحانه اکبرزاده
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید جواب چی یادگرفتی دوم چی میشه ؟ نمیتونم حل کنم🙏🏻
سبحان عزیزی
1 ماه پیش
جوابش میشه درون سو
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر میشه درونسو
رقیه اسلامی
1 ماه پیش
سلام مگه قرار نشد وقتی میدان مغناطیسی ها خلاف جهت هم بودن و نقطه بین اونها قرار گرفت (بی) تُتال جوابش بشه (بی) اون سیمی که (آی) اون بزرگتره پس چرا اینجا (بی) تُتال شد صفر ؟؟؟!!¡!!!
Amin reza Salari
2 ماه پیش
جریان به سمت پایین هسته درست گفتم
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر سمت چپ جاذبه وi2 به سمت بالا و سمت راستیه دافعه وi2 به سمت بالا
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
2 ماه پیش
اگر فاصله و جریان برعکس بود چیکار می کردیم یعنی نقطه به اونی که جریان کمتر داره نزدیک تر از اونی که جریان بیشتر داره باشه؟
مهتاب مهرآبادی
3 ماه پیش
سرفصل سوم فیزیک 2 دستامو از دست دادم.
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
😊👍👍👍
مهتاب مهرآبادی
2 ماه پیش
همین الانم ندارم
مهتاب مهرآبادی
2 ماه پیش
متولدین ۸۷ و ۸۶ کلا همینن، موقع ما اولین سالی بود که عشقشون کشید سمپاد نمونه یکی کنن ...سوالایی جلومون گذاشتن که تهش خودشون گفتن استاندارد نبوده. امتحانارو کشوری کردن. دهم شدیم تا آبان گفتن غیرنهاییه.. دی ماه گفتن نهاییه. باز گفتن نیست. یازدهم شدیم گفتن ۶ درسه. بعد آبان شد گفتن همه درسا... از تاریخ و دینی و محیط زیست و ریاضی و فیزیک بعد گفتن تاثیر مثبته ...دوماه بعد گفتن تاثیرمثبت نیست.... الانم وضعمون اینه، توفکرکن...تخصصیامون ..عملا وسط مجازیه نصفش... میام اکادمی.نت میره. وسطش.تا دوساعت.باز گفتن نهاییا معلوم نیست باشه یانه. شمام که موش ازمایشگاهی بودید کلا... کلا نسل ۸۶ و ۸۷، داستانامون واقعا جالبه. جزاینکه خودمونو به کوری و کری زدیم.
نازنین شریف پور
2 ماه پیش
@مهتاب مهرآبادی منم ۸۸ ام ولی اینا بود برام همه
علی بهاری
1 ماه پیش
@مهتاب مهرآبادی وضع الانمون هم همینه که =/
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
این درس اصلا فرمول نداره😕 فیزیک با فرمول و حل کردنی شیرین تر میشه🥲
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
این فصل فرمول هم زیاد داره 😊
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی بله حق با شماست..
سیده مبینا میرمحمدی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر این جا توان 2 میدان ها جا افتادن اگر که اشتباه نکنم.
فاطمه محمودآبادی
3 ماه پیش
اره
امیر علی نوروززاده
10 ماه پیش
سلام چرا تصویر کلا قطعه؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام به پشتیبانی اطلاع بدید تا راهنمایی کنند 🌷
نهال کمالی
1 سال پیش
میتونیم جهت f با جریان هم بدست بیاریم؟
شایان احمدزاده
9 ماه پیش
سلام.نه از جریان برای بدست آوردن نیروی وارد بر سیم حامل جریان استفاده میکنیم نه ذره ی بار دار.
آموزش ویدیویی میدان مغناطیسی اطراف سیم راست فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷