میدان مغناطیسی اطراف سیم راست

4.9/5
(61 رای)
سوالات دیگران

چرا اینجا استاد برای درون سو گفتن که میدان مغناطیسی رو به پایینه مگه به سمت بالا نمیشد پاد ساعتگرد

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

همراه با تایم سوالتون هم بپرسید مجدد 🌷

سلام وقتتون بخیر ببخشید جواب چی یادگرفتی دوم چی میشه ؟ نمیتونم حل کنم🙏🏻

جوابش میشه درون سو

سلام وقت بخیر میشه درونسو

سلام مگه قرار نشد وقتی میدان مغناطیسی ها خلاف جهت هم بودن و نقطه بین اونها قرار گرفت (بی) تُتال جوابش بشه (بی) اون سیمی که (آی) اون بزرگتره پس چرا اینجا (بی) تُتال شد صفر ؟؟؟!!¡!!!

دوستان میشه نتیجه چی یادگرفتی اولو بگین؟من پاسخنامه رو ندیدم.

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اگه بجای پایین بگیم ساعت گرد غلط میگیرن داخل امتحان؟

سلام چرا تصویر قطعه ؟

جریان به سمت پایین هسته درست گفتم

سلام وقت بخیر سمت چپ جاذبه وi2 به سمت بالا و سمت راستیه دافعه وi2 به سمت بالا

اگر فاصله و جریان برعکس بود چیکار می کردیم یعنی نقطه به اونی که جریان کمتر داره نزدیک تر از اونی که جریان بیشتر داره باشه؟

جهت میدان برآیند چطور میشه؟

سرفصل سوم فیزیک 2 دستامو از دست دادم.

😊👍👍👍

همین الانم ندارم

متولدین ۸۷ و ۸۶ کلا همینن، موقع ما اولین سالی بود که عشقشون کشید سمپاد نمونه یکی کنن ...سوالایی جلومون گذاشتن که تهش خودشون گفتن استاندارد نبوده. امتحانارو کشوری کردن. دهم شدیم تا آبان گفتن غیرنهاییه.. دی ماه گفتن نهاییه. باز گفتن نیست. یازدهم شدیم گفتن ۶ درسه. بعد آبان شد گفتن همه درسا... از تاریخ و دینی و محیط زیست و ریاضی و فیزیک بعد گفتن تاثیر مثبته ...دوماه بعد گفتن تاثیرمثبت نیست.... الانم وضعمون اینه، توفکرکن...تخصصیامون ..عملا وسط مجازیه نصفش... میام اکادمی.نت میره. وسطش.تا دوساعت.باز گفتن نهاییا معلوم نیست باشه یانه. شمام که موش ازمایشگاهی بودید کلا... کلا نسل ۸۶ و ۸۷، داستانامون واقعا جالبه. جزاینکه خودمونو به کوری و کری زدیم.

@مهتاب مهرآبادی منم ۸۸ ام ولی اینا بود برام همه

علی بهاری | آکادمی امروز

علی بهاری

1 ماه پیش

@مهتاب مهرآبادی وضع الانمون هم همینه که =/

این درس اصلا فرمول نداره😕 فیزیک با فرمول و حل کردنی شیرین تر میشه🥲

این فصل فرمول هم زیاد داره 😊

@سید محمد متین رشادی بله حق با شماست..

سلام وقت بخیر این جا توان 2 میدان ها جا افتادن اگر که اشتباه نکنم.

سلام چرا تصویر کلا قطعه؟

سلام به پشتیبانی اطلاع بدید تا راهنمایی کنند 🌷

میشه این سوال رو جواب بدین

صفحه چندکتابو میگی

میتونیم جهت f با جریان هم بدست بیاریم؟

سلام.نه از جریان برای بدست آوردن نیروی وارد بر سیم حامل جریان استفاده میکنیم نه ذره ی بار دار.

آموزش ویدیویی میدان مغناطیسی اطراف سیم راست فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز