= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
صدرا افضلی
1 ماه پیش
سلام توی حل این سوالات می تونیم سرعت واکنش رو همون اول از رو سرعت هیدروژن بدست بیاریم و بعد با تمام گزینه ها برسی کنیم
صدرا افضلی
1 ماه پیش
سلام در این قسمت سوال درمورد گزینه چهارم ما سرعت NCL3رو در گزینه سه برای بازه ی زمانی 10 تا 20 ثانیه حساب کردیم که شد 10 به توان -3 توی گزینه 4 استاد مجدد اومدن برای ثانیه 0 تا 30 بدست اوردن که همون 10 به توان منفی 3 شد می خواستم بدونم ایا کلا مقدار سرعت واکنش کلا ثابته یا اینجا اتفاقی یکی درومد و چرا استاد دوباره حساب کردن و بعد دوباره گذاشتنش توی کسر تناسب
عباس عبیری
4 ماه پیش
سلام به نظرم در تست شماره ۴ نیاز به حل نداشت چرا که گفتیم سرعت واکنش با گذشت زمان کاهش پیدا میکنه و در زمانهای مساوی مولهای برابر مصرف نمیشه
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
سلام ، از کجا فهمیدیم نمودار برای NCl3 هست ؟ چون ضریبش یکه و سرعت متوسطش با سرعت کل برابر میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام ببین گرمای ویژه کلن تعریفش اینه که اون جسم مد نظر شما،هر یک گرمش به ازای هر یک درجه سلسیوس تغییر دمایی که بخواد داشته باشه،چقدر انرژی گرمایی میگیره یا از دست میده حالا متن سوال گفته یک گرم از هر کدوم رو تا یه دمایی گرم کنیم و سپس اون گرمایی که هر کدومشون جذب کردن رو بدیم به آب حالا اونی که گرمای ویژه بیشتری داره،قطعا گرمای بیشتری جذب یا دفع کرده و در نتیجه،دمای مخلوط نهایی رو بالاتر میبره (یعنی به ترتیب اول Fe بعدش Zn بعدش Pb) اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷
آیناز قدسیان
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
ربابه پورآزرم
1 سال پیش
چجوری میتونیم این مدل سوال ها رو بدون حل کردن جواب بدیم ؟ روش تستی این سوالا چیه؟
مبینا مصطفوی
1 سال پیش
سلام از کجا بفهمیم که باید جرم مولی هیدرژون رو 2 بزاریم یا 1؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اگر بگه اتم هیدروژن،۱ میذاری اگر بگه مولکول هیدروژن یا H2 ، باید ۲ بذاری
asra azizi
1 سال پیش
چرا دلتا n نوشتن جرم بر جرم مولی ما این رابطه رو برای مول میرفتیم برای تغییرات مول چجوری شد میشخ توضیح بدید
آموزش ویدیویی مسائل سینتیک شیمی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷